de affiche lijkt in 2 delen verdeeld (links/rechts) en "del topo" staat vermeld onder Bahador Sabouri
hint?

Margot3 schreef:lucha del topo wil letterlijk zeggen "molgevecht"dat dacht ik al, maar iig "del topo" staat open bloot onder bahador op die affiche ....
Cedric schreef:Eigenlijk is dit simpel hé voor de makers. Ze maken die affiches op voorhand, zien er allemaal krak hetzelfde uit.Klopt, maar ik bedoel dat ze dan toch wel een behoorlijk aantal affiches nodig hebben als eender welk duo mogelijk had geweest.
Als het pakweg Steve versus Katrien was, dan stond er ook 'Lucho del Topo' onder, maar is dat gewoon de betekenis 'gevecht der mollen' en klaar.
Maar als iemand de Mol is, dan kunnen ze het communiceren als zijnde een tip.
Eender hoe: altijd een verklaring.
pieter.grauwels schreef:Ik bekijk het zo:Is het niet mogelijk dat de affiche wordt gemaakt op de tijd dat ze met de doos onderweg zijn? Het is een bestaande poster waar twee kandidaten in moeten worden gefotoshopt. Is niet veel werk. 't is niet bepaald een kunstwerk.
- De makers wisten niet op voorhand welke twee kandidaten samen gaan zijn dus ze MOESTEN in elk geval alle combinaties opmaken + affiche afdrukken.
- De affiche op zich heeft totaal geen meerwaarde voor het programma. Het is niet grappig, het heeft ook niets te maken met een proef, het is gewoon een soort van aankondiging van de proef op zich. Als ze enkel ontvangen waren door "Iron Love" op dezelfde manier, zorgde dit namelijk voor een gelijkaardig "wow-effect"
- Het feit dat de makers zoveel moeite hebben gedaan om posters te maken laat denk ik zien dat er een tip in KAN zitten. Het lijkt me iets te opzichtig dat Del Topo onder Bahador staat en daarom hij de mol is, maar ik denk wel dat we in deze richting (met betrekking tot de affiche) mogen zoeken
pieter-jan.jorissen schreef:Is het niet mogelijk dat de affiche wordt gemaakt op de tijd dat ze met de doos onderweg zijn? Het is een bestaande poster waar twee kandidaten in moeten worden gefotoshopt. Is niet veel werk. 't is niet bepaald een kunstwerk.Ik denk dat ze toch mochten veronderstellen dat steve of Katrien alvast niet gingen meedoen
Als ze de posters voor aanvang moesten maken, dan hebben ze wel heel veel posters moeten drukken.