Andere eliminaties (Katrien), scherm Steve:

Eliminatie Steve, scherm Lloyd:

Eliminatie Steve, scherm Joke:

Ik ga niet alle eliminaties screenshotten, maar 't is alleszins het groenste dat ik ooit heb gezien.
Mateo schreef:Limoengroengeel!inderdaad
lorenzo.dejongh schreef:Je zou haast zeggen, case closed.dat zeg ik niet hoor... kan er bewust ingestoken zijn om pascale wat verdacht te maken....
tom.vanratingen schreef:Ik heb Lloyd nooit verdacht, maar nu ik zie dat het eliminatiescherm de kleur heeft van één van zijn blokfluiten, is het case closed.zo kan je de link natuurlijk ook leggen, en dit is inderdaad correct
james.waker schreef:dat zeg ik niet hoor... kan er bewust ingestoken zijn om pascale wat verdacht te maken....Hoewel de programmamakers er zogezegd geen valse hints in steken (en dus geen dingen om iemand bewust verdacht te maken), kan het wel - ik heb het gevoel dat er bij meerdere kandidaten dit seizoen wel sterke ondubbelzinnige hints terecht komen.
limoen eliminatiescherm = mol... ? een logische uitleg kan ik er niet echt aan geven
Kleintje schreef:Dat van die blokfluit kan, maar is mss wat vergezocht. Als het geen hint is naar de mol, kan het wel nog zijn naar de winnaar: Felgroen want ze zit 100% op de juiste mol.dat zou wel eens de beste uitleg kunnen zijn... molgehalte heeft pascale voor mij niet, alleszinds het minst van de overgebleven kandidaten
james.waker schreef:dat zou wel eens de beste uitleg kunnen zijn... molgehalte heeft pascale voor mij niet, alleszinds het minst van de overgebleven kandidatenMaar eigenlijk is het de bedoeling van de mol om zijn/haar molgehalte zo laag mogelijk te laten uitschijnen, al is het door opvallend overdreven te mollen, of net bijzonder fanatiek te proberen onmogelijke opdrachten te laten slagen, of gewoon door nonchalant door het spel te gaan.
Kleintje schreef:Dat van die blokfluit kan, maar is mss wat vergezocht. Als het geen hint is naar de mol, kan het wel nog zijn naar de winnaar: Felgroen want ze zit 100% op de juiste mol.Ze weten op dit ogenblik toch niet wie de winnaar van het spel is? Wat wel kan is dat op basis van de uitslag van de eliminatieproef het scherm groener kleurt omdat iemand de meeste vragen juist heeft. Ofwel is Pascale de mol