Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

kurt.vervoort01 apr 2019, 14:43

2
Tijdens de Rodenbach reclame viel het mij op dat er een heel kort fragment flitste met een groene schijn.
Ik heb het niet zo goed kunnen zien. Ziet iemand hier iets in?

ex-molinator01 apr 2019, 14:55

3483  Uma
*sigh*
Hints zitten verborgen in de afleveringen zelf, niet in reclameblokken, CDM, instakweetniewa, facebroek noch tweety

Taupe07701 apr 2019, 14:56

767  Yens
kurt.vervoort schreef:Tijdens de Rodenbach reclame viel het mij op dat er een heel kort fragment flitste met een groene schijn.
Ik heb het niet zo goed kunnen zien. Ziet iemand hier iets in?
Ik heb dat ook als ik Rodenbach drink, best een ander biertje proberen :mrgreen:

Jansen02 apr 2019, 09:12

3423  Yens
Vrij logisch niet? Rodenbach is een van de hoofdsponsors van het programma?

chicawah.janssen02 apr 2019, 11:25

8153
Ik had hier een antwoord geplaatst met de link naar het topic dat een verklaring geeft, maar dat bericht werd blijkbaar verwijderd :?

Edit: nog eens proberen:
viewtopic.php?p=80994#p80994

FlightWolf2394902 apr 2019, 12:01

183
Toen waren ze niet vrij verkrijgbaar, maar nu dus wel! 😃
Heel veel glazen waarvan het logo van wit naar rood veranderd, maar er zitten nu dus ook ergens 10 glazen bij waarvan het logo van wit naar groen veranderd. Als je zo'n glas vind, kan je geld winnen!

Blijkbaar enkel verkrijgbaar bij Carrefour en (binnenkort?) Delhaize.

Omgeving Mechelen; Carrefour in de Eikestraat doet NIET mee, maar de Carrefour van Zemst wel 🙂 De kleine Carrefour in de bruul weet ik niet, maar ik gok op nee.

Gillesisdemol02 apr 2019, 20:23

373
Heel creatief, die actie! Volgens mijn professionele berekeningen stijgt tijdens De Mol de Vlaamse alcoholconsumptie, maar het aantal verkeersongelukken blijft stabiel door een verhoogd aantal uurtjes voor de tv 😉