Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

geert.desagher13 mar 2021, 19:46

1
In Nederland heeft men een mol app om in een poule een score bij te houden.
Zijn er mensen die een soortgelijke app kennen.
Om onder vrienden een eigen punten score bij te houden.
We doen dezelfde puntentelling als in Nederland.

Davy13 mar 2021, 20:08

Site Admin  1167  Uma
Een officiële app was er alleszins alleen bij S4 (2016) en S5 (2017) 🤷🏻‍♂️

Vermoljoen13 mar 2021, 20:41

2354  Uma
Ik blijf het ieder jaar opnieuw zeggen: het is zonde dat dit er niet meer is. Die extra competitie vond ik zoveel leuker dan enkel door te geven wie je hoofdverdachte is. De kans is er zelfs dat we dit jaar niets extra zullen krijgen, want Café De Mol keert dit jaar niet terug...

Cedric13 mar 2021, 21:46

2834  Uma
Wat is het nut van zo'n app of wat zou het nut ervan kunnen zijn?

Profielen van de kandidaten (inclusief playlists), wat behind the scenes filmpjes, stemmen op wie je denkt dat de Mol is.
Maar meer dan dat zie ik niet als mogelijkheden van zo'n app bij dit programma eigenlijk...
Ik kan me inbeelden dat SBS het de investering niet waard vindt dan.

IByte18 mar 2021, 20:01

12
Een beetje onderling competitie houden met zo'n app als bij het Nederlandse Wie Is De Mol vind ik wel een grappig extraatje, ja, maar volgens mij is er op dit moment voor de Vlaamse Mol niet zoiets. Ik ben IT-er, dus ik zou zelf iets van een (web)applicatie kunnen bouwen, maar daar ben ik nu wat laat voor (en ik betwijfel of ik er tijd voor heb). Wat je eventueel zou kunnen doen als je met vrienden een kleine poule bij wilt houden, is gewoon in een gedeelde sheet in Google Sheets of iets soortgelijks de score bijhouden.

lorenzo.dejongh21 mar 2021, 17:32

344  Sven
Ik was hier ook naar aan het kijken maar nog geen geschikte oplossing gevonden helaas.

IByte07 apr 2021, 11:47

12
Kim van @KimsVlog had nog wel een onofficiële webapplicatie gevonden, maar ik heb geen idee of en hoe dat werkt, ik heb het niet uitgeprobeerd.

Vlog

App

Edit: @Wim_ had ook nog iets gemaakt: App

Swimsys.nl11 apr 2021, 21:25

47  Emanuelle
Is het geen idee dat ons @Davy dit wellicht online kan maken voor de leden hier op forum? 😏