Dat single zijn lijkt me toch niet echt een vereiste. En introverte mensen worden waarschijnlijk gewoon niet geselecteerd voor de mol
Ik zou denken dat een mol:
- zeer stressbestendig moet zijn
- altijd erg kalm kan blijven
- moet kunnen toneel spelen / 'doen alsof'
- mensen moet kunnen 'lezen' in een situatie
- niet irritant mag zijn, want dat pikken de kijkers achteraf niet
Het blijft moeilijk om daarmee kandidaten aan te duiden (want we kennen ze ook niet persoonlijk natuurlijk).
Katrien: vaatchirurg, dus waarschijnlijk stressbestendig (gelijkaardige job als mol Elisabeth in Vietnam)
Jasmien, Kevin: jurist en advocaat, die kunnen waarschijnlijk wel toneel spelen als het moet
Philip: als docent marketing moet hij waarschijnlijk veel spreken voor een publiek, daarvoor moet je kalm zijn (veel mensen kunnen dat niet)
Lennart: als opvoeder moet je ook kalm kunnen blijven (als hij oudere kinderen opvoedt, kan hij ook goed emoties lezen lijkt me), al weet ik eerlijk gezegd niet 100% zeker wat een job als opvoeder inhoudt
Sven: sorry, maar na 1 aflevering hoor ik al van veel mensen dat ze hem wat irritant vinden (iets te dominant misschien), dus volgens mij geen mol
De rest is moeilijker...
Annelotte een recruiter, geen idee.
Samina een flamencolerares, misschien ook stressbestendig (geen podiumvrees).
En van de studenten weet je het helemaal niet natuurlijk....
Noah, vind ik te jong als mol. Alina was 20, ok, maar die had al veel meegemaakt in haar leven.
Dami, studente psychologie, dus letterlijk aan het studeren om mensen te kunnen 'lezen'

(ziet er na 1 aflevering ook erg kalm uit altijd)
Conclusie voor mij: kans dat Noah of Sven de mol is, is klein, maar dat zeg ik ook o.w.v. andere gebeurtenissen in aflevering 1.