Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

tim.pintelon30 mar 2022, 11:09

16  Yens
Ik dacht eens een documentje te maken met een subjectieve rangschikking gemaakt op basis van de locaties van de kandidaten tijdens de proeven. Meestal kunnen ze dit kiezen, dus de Mol wil zich meestal strategisch zo plaatsen waar hij de grootste impact kan hebben op het al dan niet slagen van de proef.

Ik geef de scores niet op basis van hun eigen prestaties tijdens die proef, enkel om de plek of locatie waar ze aan die proef meespelen en of ze al dan niet sabotage voordelen kunnen hebben.

Scores:
1 - Heel grote impact op het slagen/mislukken van de proef EN/OF de keuze hebben om de proef via één actie te doen slagen/mislukken.
0,75 - Grote impact op het slagen/mislukken van de proef EN/OF de mogelijkheid om een groot bedrag te verdienen/verliezen.
0,5 - Aanzienlijke impact op het slagen/mislukken van de proef EN/OF de mogelijkheid om een middelmatig bedrag te verdienen/verliezen.
0,25 - Kleine impact op het slagen/mislukken van de proef EN/OF de mogelijkheid om een klein bedrag te verdienen/verliezen.
0 - Weinig tot geen impact op het slagen/mislukken van de proef.

Wat denken jullie? Moet er iets aangepast worden aan de manier van scoren?
Afbeelding

Margot330 mar 2022, 11:30

91
Niet dat het iets uitmaakt nu want Jens is er al uit, maar in proef 1 had hij wel effect op de 3000 euro en zou ik hem dus geen 0 geven.
Hij kon een verkeerde code sms'en want niemand kon hem controleren.

masterveecee30 mar 2022, 11:50

3547  Sven
Mooi overzicht. Ziet wel iets in.
Alleen zeg ik het nu al, mogelijks vormt er zich door de subjectiviteit wat discussies. Maar kzou zeggen: volg het gerust verder op voor jezelf! 😉

tim.pintelon30 mar 2022, 11:54

16  Yens
Even de foutjes eruit gehaald en Jens idd geen 0 gegeven, hij kon makkelijk de 3000 euro eruit halen zonder dat iemand iets zou weten. 👍🏻 Goed opgemerkt!
Afbeelding