Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

chicawah.janssen17 apr 2019, 07:25

8153
Ik maak er later op de dag werk van, beloofd.ik ben benieuwd naar jouw link met de bungeesprong.

Taupe07717 apr 2019, 08:46

767  Yens
remcotorken schreef:Heb je toevallig links naar de eventuele hints die je hierboven vermeldde? Het bordje van de bungalow, de bungeesprong (hier ben ik zeer benieuwd naar want ik zou hier een mogelijke link in kunnen zien), de A, de LOW.

Eigenlijk bijna alles wat je aanhaalde. 😃

Ps: ik vergat de kleuren, waar kan ik de verwijzing naar de kleuren terugvinden?
Al die zaken zijn toch al een tijdje gekend en kan je hier op forum terugvinden.
Bungalow tip zie je wellicht ook in de opdracht zelf. Daar ontbreekt een stukje waardoor het op een "i" lijkt en sommigen onbegrijpelijk Ingrid als mol zagen.
De kleuren kom je overal tegen o.a. op shirt Joeri, de mollenboekjes en vooral in dagboek mol zie je witte letters en een deel blauw en rood ernaast ook.

chicawah.janssen17 apr 2019, 09:40

8153
remcotorken schreef:Heb je toevallig links naar de eventuele hints die je hierboven vermeldde? Het bordje van de bungalow, de bungeesprong (hier ben ik zeer benieuwd naar want ik zou hier een mogelijke link in kunnen zien), de A, de LOW.

Eigenlijk bijna alles wat je aanhaalde. 😃

Ps: ik vergat de kleuren, waar kan ik de verwijzing naar de kleuren terugvinden?
chicawah.janssen @ Afl 4 - Hangslot A I M O L
janeen.janssens @ Afl 3 - Bordje bungalow 1
Jay-Lo @ Afl 3 - Bordje bungalow 1
Black_64 @ Afl 5 - laatste avondmaal
Mateo @ Afl 5 - laatste avondmaal
Mateo @ Afl 5 - laatste avondmaal

Voor de kleuren gebruik je best eens de zoekfunctie want daarover is in verschillende topics gesproken.
O.a. bij de molboekjes: normaal gezien reikt GDC een stapel aan, maar nu toonde hij een waaiertje met de rode, witte, blauwe en oranje boekjes. Doordat Axel een Nederlandse (oranje + ranje blanje blauw) en Franse (bleu blanc rouge) vader heeft, kan het naar hem verwijzen (hij heeft trouwens dat blauwe boekje), maar eigenlijk is dat info die uit de media komt en niet van Vier. Wel info van Vier is dat hij voor Brussels airlines werkt. De kleuren van Brussels Airlines zijn... inderdaad.
Bij het dagboek van de mol zie je in en naast de tekst ook blauw wit rood.

mattias.boel17 apr 2019, 09:49

61  Uma
MolWout schreef:Waren er ook geen fouten soms in de ondertiteling zoals iemand al eens eerder heeft aangekondigd?
Die extra n, en ook in aflevering 1. Gilles zegt tegen de groep dat de mensen die een misschienscherm kregen hun COOL moesten bewaren. COOL moet KOEL zijn.

Afbeelding

chicawah.janssen17 apr 2019, 09:55

8153
Ik denk niet dat dit een fout is. De uitdrukking is "je cool bewaren" en niet "je koel bewaren".

mattias.boel17 apr 2019, 09:58

61  Uma
Ok, dat kan

ex-molinator17 apr 2019, 10:59

3483  Uma
chicawah.janssen schreef:Ik denk niet dat dit een fout is. De uitdrukking is "je cool bewaren" en niet "je koel bewaren".
Klopt: ofwel gebruiken je de Engelse term, ofwel de Nederlandse uitdrukking : je kalmte bewaren (en niet koelte bewaren).

chicawah.janssen17 apr 2019, 11:00

8153
Maar etenswaren en bepaalde medicijnen moet je wel koel bewaren :mrgreen:

annie.delen17 apr 2019, 11:07

238  Uma
Misschien is de 3 in 2 gewijzigd omdat de mol liever opdracht 2 had gedaan.
Wie verdeelde de deelnemers over de proeven en wie was nog kandidaat voor opdracht 2?
Ik weet het niet meer.
Wat ik wel weet is dat Kaat in het bestuur van de KLJ zit.
Deze opdrachten kunnen dus ook naar haar wijzen.

Frolva17 apr 2019, 11:31

2204
annie.delen schreef:Misschien is de 3 in 2 gewijzigd omdat de mol liever opdracht 2 had gedaan.
Wie verdeelde de deelnemers over de proeven en wie was nog kandidaat voor opdracht 2?
Ik weet het niet meer.
Volgens mij lag de volgorde van de opdrachten vast; voor ze aan het boogschieten (opdracht 3) beginnen moeten ze eerst een beklimming doen.

chicawah.janssen17 apr 2019, 12:01

8153
annie.delen schreef:Wat ik wel weet is dat Kaat in het bestuur van de KLJ zit.
Deze opdrachten kunnen dus ook naar haar wijzen.
Bas heeft bij de scouts gezeten. Ik denk dat die meer survival doen dan de KLJ .

Frolva schreef:Volgens mij lag de volgorde van de opdrachten vast; voor ze aan het boogschieten (opdracht 3) beginnen moeten ze eerst een beklimming doen.
Opdracht 2 ging "automatisch" naar Axel omdat ze ervan uitgingen dat een piloot verstand heeft van oriëntatie.

BeaVer17 apr 2019, 12:06

1293  Uma
chicawah.janssen schreef:Bas heeft bij de scouts gezeten. Ik denk dat die meer survival doen dan de KLJ .
Niet persé, hangt eerder af van de groep/leiding en hoe zij de activiteiten opstellen.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14