Extra: Dit fragment speelt zich af tijdens de zoektocht van Eva naar het juiste konijn, dan laten ze deze flashback zien van aflevering 3. En ja hoor, alweer andere ondertitels!

Holmes schreef:Hebben we in een vorig seizoen ook niet een hele discussie gehad over verschillende versies van plannen met struisvogeleieren, maar die achteraf blijkbaar gewoon montagebewerkingsfouten bleken te zijn?Absoluut, ik kan ervan meespreken!
chicawah.janssen schreef:chicawah.janssen @ Afl 4 - Hangslot A I M O LBedankt!!
janeen.janssens @ Afl 3 - Bordje bungalow 1
Jay-Lo @ Afl 3 - Bordje bungalow 1
Black_64 @ Afl 5 - laatste avondmaal
Mateo @ Afl 5 - laatste avondmaal
Mateo @ Afl 5 - laatste avondmaal
Voor de kleuren gebruik je best eens de zoekfunctie want daarover is in verschillende topics gesproken.
O.a. bij de molboekjes: normaal gezien reikt GDC een stapel aan, maar nu toonde hij een waaiertje met de rode, witte, blauwe en oranje boekjes. Doordat Axel een Nederlandse (oranje + ranje blanje blauw) en Franse (bleu blanc rouge) vader heeft, kan het naar hem verwijzen (hij heeft trouwens dat blauwe boekje), maar eigenlijk is dat info die uit de media komt en niet van Vier. Wel info van Vier is dat hij voor Brussels airlines werkt. De kleuren van Brussels Airlines zijn... inderdaad.
Bij het dagboek van de mol zie je in en naast de tekst ook bla...
Klaartje schreef:Sherlock, dat klopt toch niet volledig wat je zegt. Op pagina 3 van dit topic heb ik al twee screenshots geplaatst van dezelfde tafel, volledig in beeld, eentje zoals in de trailer van afl.6 en de andere zoals we ze zagen in de volledige aflevering 5. Daaruit blijkt dat het geen montagefout is. Het is te zeggen: de montage heeft die verandering van 3 naar 2 er moedwillig ingestoken, het is geen gewone "fout" in de montage.Volledig akkoord Klaartje.
Als je nauwkeurig inzoomt op die twee screenshots (op pagina 3 van dit topic) dan zie je dat de #3 veranderd is in #2.
En waar ik zeker niet mee akkoord ga is, dat de boogschietproef oorspronkelijk de tweede survivalopdracht was en dat ze dat in laatste instantie zouden hebben veranderd. De locatie van de boogschietproef lag trouwens op een plaats waarvoor ze eerst een stevige klim moesten ondernemen.
Overtuig jezelf maar door nauwkeurig te kijken naar de screenshots van de volledige tafel op pagina 3, hier hoger.
Frolva schreef:Verder onderzoek wees uit dat (volgens mij) het bordje dat wordt getoond in de intro van aflevering 6 (#2) hetzelfde bordje is dat in beeld komt wanneer Kaat tijdens aflevering 5 haar tweede pijl afschiet (#3).
De pijl gaat er immers op dezelfde wijze naast en maakt na de tafel een omwenteling.
Ter verduidelijking:
Uit aflevering 5 tijdens de proef, de tweede pijl van Kaat (pijl = verticaal links naast de linkse vrucht):
Uit de intro van aflevering 6 (pijl = verticaal links naast/achter de linkse vrucht):
Ik zie op het eerste #3 en op het tweede #2 staan. Maar is er iemand die een duidelijker / scherper beeld heeft van de intro van aflevering 6 (van aflevering 5 weten we zeker dat er #3 stond).
In elk geval: héél knap opgemerkt Math!
Klaartje schreef:Sherlock, dat klopt toch niet volledig wat je zegt. Op pagina 3 van dit topic heb ik al twee screenshots geplaatst van dezelfde tafel, volledig in beeld, eentje zoals in de trailer van afl.6 en de andere zoals we ze zagen in de volledige aflevering 5. Daaruit blijkt dat het geen montagefout is. Het is te zeggen: de montage heeft die verandering van 3 naar 2 er moedwillig ingestoken, het is geen gewone "fout" in de montage.I stand corrected, Klaartje. Je hebt helemaal gelijk.
Als je nauwkeurig inzoomt op die twee screenshots (op pagina 3 van dit topic) dan zie je dat de #3 veranderd is in #2.
En waar ik zeker niet mee akkoord ga is, dat de boogschietproef oorspronkelijk de tweede survivalopdracht was en dat ze dat in laatste instantie zouden hebben veranderd. De locatie van de boogschietproef lag trouwens op een plaats waarvoor ze eerst een stevige klim moesten ondernemen.
Overtuig jezelf maar door nauwkeurig te kijken naar de screenshots van de volledige tafel op pagina 3, hier hoger.
sherlock schreef:(Alleen is er op de eerste screen cap van Frolva een pijl te zien bovenaan links.)Voor alle duidelijkheid: de pijl links boven werd tijdens de aflevering gebruikt om aan te tonen hoeveel pijlen er nog overbleven; Kaat schoot net haar tweede pijl, dus bleef er nog één over. In de intro van de volgende aflevering is die informatie niet meer relevant.