Zou er niets meer moeten gebeuren met de kleurencode (antwoord van gisteren). Dit is toch te eenvoudig?
#F3a935
Kleur heeft geen specifieke naam (dat zou pas een mooie tip zijn).
Vermoljoen schreef: ↑03 mar 2021, 16:12 - Je mag een boodschap achterlaten na de biepZou goed kunnen. Ik vind dat het woord "achterlaten" ook goed wordt benadrukt. Zoiets als met Hans?
Ik vermoed op dit moment dat ze meteen aan het begin van aflevering 1 al een eliminatie doen en dan de oranje schermen al aan bod komen?
Vermoljoen schreef: ↑03 mar 2021, 17:06 Ik denk dat het zeker zou kunnen dt er nog een hint in de tekst van Gilles zit, want wat zijn we nu extra over het seizoen te weten gekomen dankzij dat telefoonnummer? De benadrukte woorden en de cijfers die er aan vasthangen zou een goede theorie kunnen zijn, maar dat je dan opeens bij 'vier' letterlijk 4 zou nemen en niet v=22 vind ik dan weer net wat te vergezocht...Vanwege play4 misschien. Hij legt ook de nadruk op het woord START, ik acht het wel mogelijk.
Vermoljoen schreef: ↑03 mar 2021, 17:30 Zo zit ik morgen om 16:00 klaar voor meer nieuws over het nieuwe seizoen:Je zou er toch beter je vergrootglas bij nemen.
![]()
salb schreef: ↑03 mar 2021, 17:20 Zou goed kunnen. Ik vind dat het woord "achterlaten" ook goed wordt benadrukt. Zoiets als met Hans?Ze hebben niet de gewoonte in herhaling te vallen, toch?
frank.arnalsteen schreef: ↑03 mar 2021, 16:14 Zijn exacte boodschap:Correctie!
"Dag mollenjagers fijn dat je belt, dat betekent dat je even enthousiast bent als ik voor de start van het nieuwe seizoen van De mol binnenkort. En die start, daar is iets mee. Laat ons zeggen dat het totaal iets anders is geworden dan de kandidaten hadden verwacht. Meer ga ik er voorlopig nog niet over zeggen maar ik beloof: het wordt de moeite. Als je meer wil weten hou dan morgen zekere de sociael media van De mol en play 4 in de gaten. Afspraak om 16 uur. En je mag natuurlijk ook altijd een boodschap achterlaten na de piep, bye bye."