masterveecee schreef: ↑12 mar 2021, 08:34 Moh, geen café de mol, vreemd. mss omdat ze het de moeite niet vinden zonder publiek?Ik vond nochtans dat de versie van vorig jaar de beste was. To the point, ook veel betere analyses.
Dan is het enkel Gilles VB komende zondag?
masterveecee schreef: ↑12 mar 2021, 09:02 Dat ze dan hun helm af doen?Ja, zoiets denk ik. Ineens dacht ik, we hebben verder geen teasers gehad. Alleen dat maisveld en de helmen. Toen dacht ik, ze kunnen niets laten zien want dan geven ze teveel weg. En ineens paste het allemaal in elkaar haha.
Ja, mogelijks!
lorenzo.dejongh schreef: ↑12 mar 2021, 08:36 Tijdens het lopen met de hond vanochtend (05:30), wat als de teaser/het maisveld de onthulling is en dat wij die zondag te zien krijgen? Dat ze via die opdracht een voor een, de kandidaten onthullen?En, wist je hond het antwoord?
masterveecee schreef: ↑12 mar 2021, 08:34 Moh, geen café de mol, vreemd. mss omdat ze het de moeite niet vinden zonder publiek?Nu zondag alleen de 2 Gilles, dat wisten we al. Spreken met Alina, Jolien en Bart zal waarschijnlijk via Skype gaan.
Dan is het enkel Gilles VB komende zondag?
chicawah.janssen schreef: ↑12 mar 2021, 10:31 En, wist je hond het antwoord?Haha, die was te druk met snuffelen. Een puber van 16 maanden, vol hormonen en loopse teefjes. Dat zegt genoeg denk ik. Haha.![]()