Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

lorenzo.dejongh12 mar 2021, 08:36

344  Sven
Tijdens het lopen met de hond vanochtend (05:30), wat als de teaser/het maisveld de onthulling is en dat wij die zondag te zien krijgen? Dat ze via die opdracht een voor een, de kandidaten onthullen?

Jansen12 mar 2021, 09:40

3423  Yens
masterveecee schreef: ↑12 mar 2021, 08:34 Moh, geen café de mol, vreemd. mss omdat ze het de moeite niet vinden zonder publiek?
Dan is het enkel Gilles VB komende zondag?
Ik vond nochtans dat de versie van vorig jaar de beste was. To the point, ook veel betere analyses.

lorenzo.dejongh12 mar 2021, 10:00

344  Sven
masterveecee schreef: ↑12 mar 2021, 09:02 Dat ze dan hun helm af doen?
Ja, mogelijks!
Ja, zoiets denk ik. Ineens dacht ik, we hebben verder geen teasers gehad. Alleen dat maisveld en de helmen. Toen dacht ik, ze kunnen niets laten zien want dan geven ze teveel weg. En ineens paste het allemaal in elkaar haha.

chicawah.janssen12 mar 2021, 10:31

8153
lorenzo.dejongh schreef: ↑12 mar 2021, 08:36 Tijdens het lopen met de hond vanochtend (05:30), wat als de teaser/het maisveld de onthulling is en dat wij die zondag te zien krijgen? Dat ze via die opdracht een voor een, de kandidaten onthullen?
En, wist je hond het antwoord? 😉

masterveecee12 mar 2021, 10:32

3547  Sven
Jansen schreef: ↑12 mar 2021, 09:40 Ik vond nochtans dat de versie van vorig jaar de beste was. To the point, ook veel betere analyses.
ik volg zeker, vond dat ook 😉

chicawah.janssen12 mar 2021, 10:35

8153
masterveecee schreef: ↑12 mar 2021, 08:34 Moh, geen café de mol, vreemd. mss omdat ze het de moeite niet vinden zonder publiek?
Dan is het enkel Gilles VB komende zondag?
Nu zondag alleen de 2 Gilles, dat wisten we al. Spreken met Alina, Jolien en Bart zal waarschijnlijk via Skype gaan.
CDM was vorig jaar alleen de eerste aflevering een café en toen kwam corona. Ze behielden de naam maar wat ze deden was veel beter dan het originele CDM.
Ze hadden dat gerust weer kunnen doen, maar onder een andere naam wegens niet echt een café.

ischa.surmont13 mar 2021, 12:11

1  Yens
[ external image ]
Afbeelding

Het viel me op dat er 2 soorten helmen zijn. Met iets zwart en gewoon.

We weten al langer dat ze met meer dan 10 starten. (Ik denk zelf 20)

Wat als ze alle 20 moeten battelen en ze daarvan 10/10 hebben gemaakt met andere helmen.

Zo zou er van die ene groep er 4 bij het nieuwe seizoen zitten & 6 van de andere 10? Zo zou je aan 10 komen. Je ziet een verschil in de helmen, door het zwarte stukje rechts van de helm.

Greetzzz

chicawah.janssen13 mar 2021, 13:52

8153
Ik denk dat als het de bedoeling was de groepen van elkaar te onderscheiden ze wel iets duidelijkers zouden gebruiken.
Ik kan niet echt zien wat die zwarte boebels precies zijn. Een soort oortje? 10 mensen met een oortje en 10 met een microfoontje die met elkaar moeten samenwerken? Die met het microfoontje kunnen iets zeggen tegen die met het oortje, maar die met het oortje kunnen niet antwoorden dus die met het microfoontje weten niet of die met het oortje alles goed begrepen hebben.
Cfr. Davy en Annelies die een foto moesten maken van een neushoorn. Annelies zag niets en moest erop rekenen dat Davy haar de juiste instructies gaf. Als ik het mij goed herinner.
Enfin, ik bedenk nu zomaar niets. Heb er nog niet echt over nagedacht.

Klaartje13 mar 2021, 14:47

2245  Uma
Elders op het forum hadden lorenzo.dejongh en masterveecee al vermeld dat de kandidaten in die proef in het maïsveld op hun helmen waarschijnlijk een GoPro-camera droegen.

Ik denk dat het zwarte ding dat we bij vier van de tien op de helm zien, een soort van opzetstukje is om daarop zo'n GoPro te kunnen bevestigen. Je ziet ook dat bij de andere helmen op de plaats waar dat zwarte ding zou moeten zitten, er een kleine ronde (kokervormige) uitstulping is. Dergelijke uitstulpingen zie je ook centraal boven op de helm en aan de linkerkant van alle helmen. Eigenlijk dragen ze allemaal dezelfde type helmen, maar bij vier van hen zit er dat extra opzetstukje voor de camera nog op.

Ik vermoed dat je dat zwarte ding naar keuze op een van die drie uitstulpingen (links, centraal of rechts) kan 'klikken' of 'schuiven' en dat je daarop dan de camera kan monteren.

Maar de vraag blijft natuurlijk waarom ze bij vier van de tien mensen dat zwart opzetstuk hebben laten zitten toen ze van hen een fotootje namen in dat pak. Toch opvallend.

Cedric13 mar 2021, 15:08

2834  Uma
Het lijkt erop dat sommigen al weer in Molmodus zitten en de dingen veel te ver zoeken.
Ik sluit me aan bij Klaartje: het gaat gewoon om de GoPro-opzetstukken volgens mij.