anton.smets schreef: ↑02 mei 2021, 21:43
De meeste afvallers zeiden ook dat ze all-in hadden ingezet dacht ik, en er is ook niet gezegd dat de huidige finalisten altijd alles op Philip hebben ingezet he! Ik denk juist dat Sven een kandidaat is en zeer vaak bij Philip zat omdat hij hem al lang verdenkt, maar dus wel echt fout zat. Ik verdenk Lennart, waarvan al meerdere keren gezegd is dat gij vertrouwd wordt binnen de groep - aangezien iedereen fout zat, kan het goed zijn dat hij het is.
Maar als Sven echt Philip verdacht, waarom maakte hij Philip dan zo vaak verdacht bij de anderen?
kwistet schreef: ↑02 mei 2021, 22:18
Ik blijf me wel verbazen over hoe er zoveel kandidaten op Philip zijn uitgekomen. Hij klungelde er inderdaad op los en ging altijd voor eigen voordeel (en niet voor de pot), maar er waren toch zoveel argumenten tegen hem. Moeilijk geld wel binnenhalen (piano), op de foute positie in de cruciale eerste proef (je wil toch niet gewoon een schijf in evenwicht moeten houden als jou hoofdrol ervan afhangt), de Mol kan meer dan 2 minuten zijn adem inhouden... Toch wel heel sterke tunnelvisie, misschien wel versterkt doordat ze er zelf nooit uitvlogen.
Aan de rots gaan bengelen om het bedrag te verdubbelen...
Cedric schreef: ↑02 mei 2021, 22:36
Herinner u het Vietnamjaar.
Kaat had alles ingezet op Eva. Eva viel af, Kaat bleef. Resultaat: Kaat wist dat de Mol een vrouw was, want anders was zijzelf moeten afvallen. Zo wist Kaat dat Elisabet de Mol moest zijn.
Ga je er niet te gemakkelijk vanuit dat de vraag naar het geslacht van de mol altijd in de test zit? Heeft ooit iemand van de makers bekend dat dat zo is?
Proud PPP-er (Professioneel Paraceta- en Panamahoedfan)