Peterzzzzzz schreef: ↑03 mei 2021, 11:48
Volgens deze theorie is Sven de mol dan...
PS: waarom heeft hij deze aflevering wel hoogtevrees, maar op een bedje ligge aan een rotswand is geen probleem
Onderschat het gegeven van de 'confrontatie met de hoogte' niet. Op dat bedje in die tent, 's nachts.. Dan zie je niet hoe hoog het is. Je weet het wel, maar je ziet het niet.
Zoals Sven ook aangaf: een sprong doen van die hoogte, tot daar aan toe, maar daar gewoon hangen bengelen terwijl je constant ziet hoe hoog het is, dat is een ander gegeven.
Er is ook niet slechts 1 vorm van hoogtevrees hé. Sommigen durven niet bovenop een hoog gebouw staan, anderen durven dat wel maar durven niet springen, anderen durven geen bungee-sprong doen maar doen met plezier een skydive, et cetera.
ben.vanmassenhove schreef: ↑03 mei 2021, 12:21
Kan ISIDOOR niet gewoon de mol zijn?
Wat zijn de argumenten om aan te tonen dat het deze keer niet de hond is?
- Hij was er niet bij vanaf het eerste moment?
- De makers wagen zich hier niet aan?
- Annelotte zou teveel voorsprong hebben in de finale?
Ik mag hopen dat je dit niet meent.