Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

koen.willen28 jan 2021, 18:58

187  Uma
'Hier staan we dan' - Aldus Gilles De Coster!
Afbeelding
BRON

Vermoljoen28 jan 2021, 20:54

2354  Uma
De kriebels beginnen hier weer te komen! Zin in!

Jansen08 feb 2021, 23:42

3423  Yens
Programma niet gezien, maar net gelezen op HLN 😀. Herkende haar dadelijk 🤗.

Cedric09 feb 2021, 12:04

2834  Uma
Moh, ik ken haar lief 😀 Sjoerd leren kennen op het WK voetbal in Brazilië in 2014. Sympa kerel. Wel al een jaar of 4 niet meer gesproken maar wel nog FB-vrienden.

Cedric01 mar 2021, 19:37

2834  Uma
Nu ook oranje schermen in ‘De Mol’?
De groene en de rode schermen kenden we al, maar dit seizoen lijkt ‘De Mol’ ook oranje schermen te introduceren. Dat blijkt uit een filmpje dat zender Play4 op sociale media plaatste.

In het filmpje zien we eerst een groen scherm, gevolgd door een rood én een oranje scherm. Die twee eerste schermen zaten ook in de vorige seizoenen van ‘De Mol’. Met de kleuren wordt aangeduid of de kandidaten mogen blijven of naar huis moeten. Voor de betekenis van het oranje scherm is het nog wachten tot het nieuwe seizoen van ‘De Mol’ in première gaat. Wanneer dat precies zal zijn, is nog niet bekendgemaakt. Zeker is wel al dat presentator Gilles De Coster naar Duitsland trok voor de opnames.

bron: https://www.hln.be/tv/nu-ook-oranje-sch ... ~ad9a57c4/

Jansen15 mar 2021, 17:16

3423  Yens
@salb
Leuk artikel over Sven 😃 . Lijkt me een kerel die hard werkt en weet wat hij wil in het leven. Door dit artikel, krijg ik van hem een Davy-achtige indruk. Dus misschien wel de winnaar van het spelletje? Ik zie er minder de mol in, maar je weet maar nooit.

Wat een "hilarisch" artikel op de showbizzsite 😂😂. Ik hoop echt dat dit ironisch bedoeld is. Ideaal materiaal voor de TNVH topic 😂.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19