Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Jansen31 jan 2021, 09:19

3423  Yens
Helemaal op het einde van het filmpje, zie je ook dit beeld:

Afbeelding
Ziet er alvast weer heel spectaculair uit 🤗.
Lijkt alsof ze een of ander mijnenveld moeten oversteken.

salb31 jan 2021, 09:28

352  Sven
Ik heb nooit tot het einde gekeken. Ziet er inderdaad spectaculair uit.

Ik heb er nu al zin in! 😍

Jansen31 jan 2021, 09:39

3423  Yens
Ik heb zo'n idee dat die "klokwijzer" aangelegd is: ofwel door hen zelf ofwel is het een of andere attractie denk ik. Het witte tuig in het midden, lijkt me eerder op een maquette van een ruimtetuig, maanlander, zoiets? En als je goed kijkt in de driehoek, lijkt me daar een paviljoentje te staan en aan de ingang een of ander tunneltje.

bart.rat31 jan 2021, 11:28

18  Sven
Is het jullie ook al opgevallen dat er eigenlijk maar 9 kandidaten zijn. Ik heb de volledige aflevering niet gezien, maar als Gilles in een van die pakken zit. Dan blijven er negen over, de negen kandidaten.

Paraceta31 jan 2021, 11:43

717  Sven
In één van de pakken zat ook Kobe Ilsen (nummer 548), dus ik ben niet zeker of dat de echte kandidaten van De Mol waren.
(Er was trouwens iets aan de hand met nummer 545 en 546, die versprongen 2 keer van plaats in de volgorde)

Jansen31 jan 2021, 11:46

3423  Yens
Ik denk niet dat het de kandidaten moeten voorstellen. In het filmpje van SBS zie je ook dat uiteindelijk Kobe Ilsen in een van de pakken zit en je moet dan ook nog Gilles zien te vinden tussen de andere mogelijkheden. Dan zouden er maar 8 kandidaten overblijven.

Paraceta schreef: ↑31 jan 2021, 11:43 In één van de pakken zat ook Kobe Ilsen (nummer 548), dus ik ben niet zeker of dat de echte kandidaten van De Mol waren.
(Er was trouwens iets aan de hand met nummer 545 en 546, die versprongen 2 keer van plaats in de volgorde)
Hetzelfde gedacht ;-)

salb31 jan 2021, 11:57

352  Sven
Als je naar de beelden kijkt kan ik maar 9 kandidaten zien.

Afbeelding

Maar de 10de kan achter Gilles verstopt zitten.

Paraceta31 jan 2021, 11:59

717  Sven
Vlak boven Gilles' schouder zie je iets roods bewegen, dus daar staat ook een kandidaat inderdaad 🙂
Afbeelding

salb31 jan 2021, 12:10

352  Sven
Hier vermelden ze ook 10 kandidaten:

Afbeelding

Die beelden mochten wel scherper zijn, al kunnen we dit nog niet als de "officiële start" beschouwen.

Jay-Lo31 jan 2021, 13:18

1690  Sven
Wow, heel spectaculair allemaal.

MolWout31 jan 2021, 13:43

348
We kunnen bijna van start gaan! 🥳

Als je de beelden vertraagd bekijkt, zie je inderdaad dat de tiende kandidaat achter Gilles komt te staan. Waarom ze zo'n slordig beeld nemen kan inderdaad te wijten zijn aan het feit dat dit nog niet de "officiële start" is. Waarschijnlijk volgen er de komende dagen/weken wel officiële teasers (die vanuit De Mol zelf vertrekken dan toch).

Even dacht ik de 10 kandidaten ontmaskerd te hebben, maar helaas. Op een bepaald moment zie je een call met BV's waartussen 10 mensen zaten die ik niet kende (even gepolst bij anderen, en die kenden hen ook allemaal niet). Ik dacht dat dat wel de 10 kandidaten moesten zijn, maar jammer genoeg zijn het 6 mannen en 4 vrouwen. Hoogstwaarschijnlijk wordt de traditie van 5 mannen en 5 vrouwen gewoon aangehouden, dus die piste loopt dood.

Iets anders dat mij opvalt is het feit dat Gilles De Coster in die video zegt dat er meer dan 30.000 mensen zich hebben opgegeven om mee op avontuur te gaan. Huh? Er konden zich toch maar 5.000 mensen opgeven (wat nadien verhoogd is naar 10.000 wegens groot succes)? Hoe komen ze dan aan meer dan 30.000 inschrijvingen?

Voor de rest: wauw, ook al is er nog niet echt iets officieels gelost (naast de locatie), ik heb er nu al keiveel zin in! 👍🏻
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9