We kunnen bijna van start gaan!
Als je de beelden vertraagd bekijkt, zie je inderdaad dat de tiende kandidaat achter Gilles komt te staan. Waarom ze zo'n slordig beeld nemen kan inderdaad te wijten zijn aan het feit dat dit nog niet de "officiële start" is. Waarschijnlijk volgen er de komende dagen/weken wel officiële teasers (die vanuit De Mol zelf vertrekken dan toch).
Even dacht ik de 10 kandidaten ontmaskerd te hebben, maar helaas. Op een bepaald moment zie je een call met BV's waartussen 10 mensen zaten die ik niet kende (even gepolst bij anderen, en die kenden hen ook allemaal niet). Ik dacht dat dat wel de 10 kandidaten moesten zijn, maar jammer genoeg zijn het 6 mannen en 4 vrouwen. Hoogstwaarschijnlijk wordt de traditie van 5 mannen en 5 vrouwen gewoon aangehouden, dus die piste loopt dood.
Iets anders dat mij opvalt is het feit dat Gilles De Coster in die video zegt dat er meer dan 30.000 mensen zich hebben opgegeven om mee op avontuur te gaan. Huh? Er konden zich toch maar 5.000 mensen opgeven (wat nadien verhoogd is naar 10.000 wegens groot succes)? Hoe komen ze dan aan meer dan 30.000 inschrijvingen?
Voor de rest: wauw, ook al is er nog niet echt iets officieels gelost (naast de locatie), ik heb er nu al keiveel zin in!