Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Jay-Lo25 feb 2021, 15:39

1690  Sven
Ja, maar "niet naar Luxemburg" was om de locatie te weten te komen. Dat was Vietnam. We weten al dat het Duitsland wordt.
Normaal gezien kun je er niet naast kijken als de campagne begint.
De "heb je mij gemist" en dergelijke wordt toch snel opgepikt, ook door de media.

Vermoljoen25 feb 2021, 17:00

2354  Uma
Gilles is hier niet zomaar komen kijken hé. De kans dat we iets hebben gemist lijkt me redelijk klein aangezien zo'n dingen snel worden opgepikt (zoals Jay-Lo zei). Ik denk dat het een kwestie is van wachten voordat we meer nieuws krijgen. Dat kan morgen zijn, overmorgen of pas binnen een paar dagen.

Jay-Lo25 feb 2021, 17:05

1690  Sven
Hij is gewoon eens komen kijken hoe ongeduldig we al zijn. 😂

bart.rat25 feb 2021, 17:50

18  Sven
Haha, zou wel kunnen.😂😂
Tis te hopen dat hij beseft dat we niet meer kunnen wachten😂

koen.willen25 feb 2021, 20:56

187  Uma
Play4 gaat de lente in met nieuwe, frisse programma’s zoals o.a. Kat Zonder Grenzen en later ook Topdokters, De Container Cup, De Mol, Gert en James en Blind Gekocht. Play5 zet verder in op Temptation Island: Love or Leave, Chateau Meiland, New Amsterdam en Drag Race. Op Play6 is het uitkijken naar Kings of Pain en The Blacklist. En op 2 april start de nieuwe SBS-zender: Play7.
Bron: SBS Belgium

Vermoljoen26 feb 2021, 21:02

2354  Uma
Ik blijf me afvragen waarom ze dit jaar langer wachten dan afgelopen jaar. Waarom de lijn van de voorbije 2 seizoenen niet doortrekken en starten in de eerste helft van maart? De kijkcijfers en alle andere zaken waren afgelopen 2 jaar toch zeer goed? Er staan alleen maar herhalingen gepland op zondagavond én ze zijn dit jaar vroeger vertrokken. Ik denk dus dat ik de reden hiervan toch bij Big Brother leg. Ik vermoed dat ze hadden ingeschat dat Big Brother veel kijkcijfers zou trekken en ze dus liever overlapping met De Mol zoveel mogelijk wilden beperken, ook al wordt het op een andere dag uitgezonden?

Ik acht de kans dat ze 21 maart starten nu toch weer kleiner omdat er tussen de start van de campagne en de eerste aflevering altijd ongeveer een maand zat. Of ze moeten de campagne dit jaar willen inkorten. Gilles De Coster was hier gisteren op het forum te vinden, dus ik vermoed nu dat we de komende week meer krijgen te horen en ze op 28 maart starten (en zo zit ik na 14 en 21 maart al aan mijn derde vermoeden en denk ik al 20 dagen lang dat de campagne gaat beginnen😂).

Heinz26 feb 2021, 22:47

Forum veteraan  427  Uma
De Mol is toch niet bang voor Big Brother? We moeten gewoon nog heeel eventjes geduld hebben denk ik.😇

Jansen27 feb 2021, 07:53

3423  Yens
Waarschijnlijk heeft corona er ook wel mee te maken he. Het lijkt me alleszins niet haalbaar om zo'n groots opgezette campagne als vorig jaar te doen. Ik hoop ook niet dat ze wachten tot Big Brother gedaan is (8 april), maar ik durf ook niet zomaar zeggen dat het onmogelijk is.

koen.willen27 feb 2021, 21:20

187  Uma
ik heb toch het gevoel dat Davy net iets meer weet als wij omdat ik nu dit krijg op het forum! 🤷🏻‍♂️
Afbeelding

Vermoljoen27 feb 2021, 21:45

2354  Uma
Ik wilde al net in het off-topic gedeelte gaan plaatsen hoe heerlijk ik Robin met de verrekijker erbij vind passen 😂 Oh Robin, wat was dat toch een leuke kandidaat!
SPOILER

koen.willen27 feb 2021, 23:00

187  Uma
Ik heb steeds meer en meer het gevoel dat de makers van De Mol ons aan het rickrollen zijn.
Afbeelding

Jay-Lo27 feb 2021, 23:10

1690  Sven
Cedric schreef: ↑25 feb 2021, 11:39 Op dit moment zelfs zowel GDC als Davy online... Zou er iets gaande zijn? Is het zover? 🤯
Ik krijg zo het gevoel dat die 2 aan 't konkelfoezen zijn achter onze rug. De aankondiging via het forum dit jaar? 😎
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9