Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

chicawah.janssen04 mar 2021, 16:07

8153
Cedric schreef: ↑04 mar 2021, 14:13 Gezien de telefoonboodschap van gisteren ("die start, daar is iets mee") denk ik dat het oranje scherm eerder met de start te maken heeft dan met de eliminatie...

Wat als er bijvoorbeeld 20 kandidaten zijn, inclusief 2 mollen, en dat bij de start nog gekozen moet worden wie meegaat? Dat iedereen meteen een scherm te zien krijgt: groen = je mag mee, rood = je blijft thuis, oranje = je mag misschien mee..

Ik kijk alvast reikhalzend uit naar 16u...
Er boenk op!

Heinz04 mar 2021, 16:12

Forum veteraan  427  Uma
Wow, wat een stunt. Eerlijk gezegd zie ik zelf de meerwaarde nog niet om zo te starten, behalve dan dat het een stunt is. Maar de makers van De Mol kennende hebben ze er iets prachtigs van gemaakt. Ik ben zeer benieuwd.

rucogo04 mar 2021, 16:16

57
Die cijfers op hun rug
Afbeelding
zou dat al voor het eerste spel zijn?

Jansen04 mar 2021, 16:21

3423  Yens
Wat ik me afvraag: de mol start op 21 maart, dus de eerste aflevering (voorstelling kandidaten) van Café De Mol op 14 maart (trouwens exact wat @Vermoljoen had voorspeld). Hoe gaan ze dan de kandidaten voorstellen? Krijgen we dan 20 kandidaten te zien?

Nog een andere bedenking: het lijkt alsof de groep die achter Gilles staat een ander pak aan heeft als de andere groep in de rood-zwarte pakken met helm. In de voorstelling van SBS zien we op het einde een proef met de laatste groep... Zou dat dan een beeld zijn van de eerste proef waar bepaald wordt welke groep mee mag gaan of was het niet de bedoeling dat we dat filmpje te zien zouden krijgen en is het al verraden welke groep doorgaat? Ik hoop het eerste...

Mer2804 mar 2021, 16:22

302
Het zijn de nummers van 1 tot en met 10, dus mijn gok is, misschien hebben telkens 2 personen één nummer (één iemand uit de ene groep, één iemand uit de andere groep) en moeten zij onderling iets doen om te bepalen wie door gaat.

Taupe07704 mar 2021, 16:23

767  Yens
Heinz schreef: ↑04 mar 2021, 16:12 Wow, wat een stunt. Eerlijk gezegd zie ik zelf de meerwaarde nog niet om zo te starten, behalve dan dat het een stunt is. Maar de makers van De Mol kennende hebben ze er iets prachtigs van gemaakt. Ik ben zeer benieuwd.
Absoluut!
Zie ook mijn reactie in andere topic.
Liever een goede mol dan te veel extra's...

Nonline04 mar 2021, 16:24

Molerator  6547  Uma
Nu wordt de grote vraag of @Davy in de groep met de echte kandidaten of niet-echte kandidaten gaat blijven zitten he 😉

koen.willen04 mar 2021, 16:25

187  Uma
Elk jaar flikken ze het weer, echt prachtig gedaan! 📢

Steikem ook wel blij dat ik de datum toch op voorhand juist had! 😃
koen.willen schreef: ↑22 feb 2021, 19:56 Wat als de startdatum van De Mol al die tijd gewoon al bekend was? Er staat dat De Mol terugkeert in de lente. De lente start 21 maart, op een zondag!
Afbeelding

Mollenjager-DT04 mar 2021, 16:25

767  Yens
Jansen schreef: ↑04 mar 2021, 16:21 Wat ik me afvraag: de mol start op 21 maart, dus de eerste aflevering (voorstelling kandidaten) van Café De Mol op 14 maart (trouwens exact wat @Vermoljoen had voorspeld). Hoe gaan ze dan de kandidaten voorstellen? Krijgen we dan 20 kandidaten te zien?
Die bedenking maakte ik mij ook, aangezien er in het persbericht van Play4 duidelijk wordt gesproken over 10 kandidaten. We zullen het volgende week weten waarschijnlijk. Het is ook niet echt Café De Mol die dag, het wordt anders genoemd en volgens mij betekent dit dan ook voorlopig het einde van Café De Mol.
Jansen schreef: ↑04 mar 2021, 16:21 Nog een andere bedenking: het lijkt alsof de groep die achter Gilles staat een ander pak aan heeft als de andere groep in de rood-zwarte pakken met helm. In de voorstelling van SBS zien we op het einde een proef met de laatste groep... Zou dat dan een beeld zijn van de eerste proef waar bepaald wordt welke groep mee mag gaan of was het niet de bedoeling dat we dat filmpje te zien zouden krijgen en is het al verraden welke groep doorgaat? Ik hoop het eerste...
Op de site van Play4 zijn de foto's ondertussen aangepast en daar is het net de andere groep kandidaten die uitgelicht wordt en niet degene met de helmen. Ik denk dus niet dat je hier iets uit kan opmaken en ik denk dat de makers ook wel slim genoeg zijn om geen dingen te tonen die nog niet gezien mochten worden.

Afbeelding

Afbeelding

chicawah.janssen04 mar 2021, 16:26

8153
Jansen schreef: ↑04 mar 2021, 16:21 Nog een andere bedenking: het lijkt alsof de groep die achter Gilles staat een ander pak aan heeft als de andere groep in de rood-zwarte pakken met helm.
Waarde collega, jouw ogen zijn beter dan de mijne. Ik zie dat echt niet.
Ik veronderstel dat het zal zijn zoals @Mer28 zegt: de 1 uit de ene groep moet het opnemen tegen de 1 uit de andere groep enz.

koen.willen04 mar 2021, 16:27

187  Uma
Hier de afbeelding rechtstreeks uit de sitecode gehaald!
Afbeelding
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 24