Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

dustin.debusscher04 mar 2021, 20:58

24
ofwel moeten de 2 teams het tegen elkaar opnemen op 14 maart en blijven er nog 10 over (de 10 kandidaten dat ze dan voorstellen)

Jansen04 mar 2021, 21:45

3423  Yens
Ik kan die twee teams maar niet uit mijn hoofd zetten. Het lijkt me toch logisch dat ze dan ook 2 mollen hebben aangeduid. Bij vorige edities (behalve Vietnam) werd de mol steeds voorbereid voor zijn of haar rol. Hebben ze dat dan nu met 2 mensen gedaan? Lijkt me toch bizar dat ze iemand voorbereiden die er onmiddellijk kan uitliggen. Dat moet dan ook wel een fameuze afknapper zijn voor de "pseudo-mol".

Elk alternatief lijkt nog vreemder: als er maar 1 mol werd aangeduid, en het gaat om een 1-op-1 opdracht dan weet je dat het doorgestoken kaart is, want de mol moet doorgaan. Vreselijk voor de andere persoon als die later ontdekt dat hij/zij tegen de mol uitkwam en nooit een kans heeft gehad om door te gaan. Als het om een opdracht tussen de twee teams gaat, dan weet "de crew" op voorhand welke groep doorgaat en welke niet want noodzakelijkerwijs gaat de groep dan door waar de mol in zit.

Ofwel begrijpen we het compleet verkeerd... 😉

koen.willen04 mar 2021, 21:46

187  Uma
Stel je voor... Dan mag je eindelijk meedoen aan De Mol en hoor je dat de kans bestaat dat je er na enkele uren al uit het spel ligt!
Afbeelding

dustin.debusscher04 mar 2021, 22:02

24
Jansen schreef: ↑04 mar 2021, 21:45 Ik kan die twee teams maar niet uit mijn hoofd zetten. Het lijkt me toch logisch dat ze dan ook 2 mollen hebben aangeduid. Bij vorige edities (behalve Vietnam) werd de mol steeds voorbereid voor zijn of haar rol. Hebben ze dat dan nu met 2 mensen gedaan? Lijkt me toch bizar dat ze iemand voorbereiden die er onmiddellijk kan uitliggen. Dat moet dan ook wel een fameuze afknapper zijn voor de "pseudo-mol".

Elk alternatief lijkt nog vreemder: als er maar 1 mol werd aangeduid, en het gaat om een 1-op-1 opdracht dan weet je dat het doorgestoken kaart is, want de mol moet doorgaan. Vreselijk voor de andere persoon als die later ontdekt dat hij/zij tegen de mol uitkwam en nooit een kans heeft gehad om door te gaan. Als het om een opdracht tussen de twee teams gaat, dan weet "de crew" op voorhand welke groep doorgaat en welke niet want noodzakelijkerwijs gaat de groep dan door waar de mol in zit.

Ofwel begrijpen we het compleet verkeerd... 😉
mss is het iets zoals vorig jaar dat de mol via berichten de dag op voorhand een briefing krijgt . Zo moeten ze niet 2 mollen klaarstomen

chicawah.janssen04 mar 2021, 22:51

8153
@Jansen
Misschien deden ze de proef met de 2 teams een tijd voor de "echte" opnames begonnen. Voor beide teams hadden de makers al hun mol maar ze hadden die nog niet ingelicht. Pas na de proef werd de mol van het winnende team verteld dat hij/zij de mol mocht zijn en was er nog een (korte) periode om voor te bereiden.
Mogelijk?

Mollenjager-DT04 mar 2021, 23:51

767  Yens
@chicawah.janssen
Dat lijkt mij zeker mogelijk. Ik vermoed dat de eerste opdracht in de graancirkel gewoon in België is opgenomen en dat dat ook de opdracht is waarin gestreden wordt om wie mee mag en wie niet. Het zou mij verbazen moesten ze, zeker in coronatijden, 20 kandidaten meenemen naar Duitsland om er dan bijna meteen 10 terug te sturen. In een ander topic werd ook al de bedenking gemaakt dat een bepaald beeld uit de trailer wel eens in het Koning Boudewijnstadion opgenomen zou kunnen zijn.

Jansen05 mar 2021, 06:45

3423  Yens
chicawah.janssen schreef: ↑04 mar 2021, 22:51 @Jansen
Misschien deden ze de proef met de 2 teams een tijd voor de "echte" opnames begonnen. Voor beide teams hadden de makers al hun mol maar ze hadden die nog niet ingelicht. Pas na de proef werd de mol van het winnende team verteld dat hij/zij de mol mocht zijn en was er nog een (korte) periode om voor te bereiden.
Mogelijk?
Plausibel, dat zou inderdaad kunnen ja 😀 . En dan krijgen we de 14e waarschijnlijk die proef te zien en nadien de voorstelling van de winnende kandidaten 😀 . Klinkt echt realistisch.

koen.willen05 mar 2021, 08:01

187  Uma
De voorstelling van de kandidaten duurt maar een half uurtje van 19.55 tot 20.25 op zondag 14 maart
SPOILER

Jay-Lo05 mar 2021, 08:05

1690  Sven
@Mollenjager-DT Die auto's die toekomen kunnen natuurlijk ook de 10 geselecteerde kandidaten zijn, die aankomen in het Olympiastadion in Berlijn.
De selectie denk ik ook dat die hier in België heeft plaatsgevonden.

masterveecee05 mar 2021, 08:37

3547  Sven
wete wat? we zullen het wel zien binnenkort 😉

--------------

blijkbaar moeten ze wel in hun Daft Punk pak proeven doen

Afbeelding
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19