Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Yvo21 mar 2021, 23:34

1111  Uma
Die eerste proef in dat Maïsveld met twintig, dat was zo spannend!
Voor mij één van de spannendste opdrachten bij de mol ooit.

JBB21 mar 2021, 23:41

439  Uma
Cedric schreef: ↑21 mar 2021, 22:11 Zalige aflevering toch weer zeg.
Erg sterke opener (wel gigantisch klote voor Jens).
Amai nog niet, dit was gewoon episch!

Het tempo lag precies ook wel hoog (ofwel ben ik zelf mentaal trager geworden na het afgelopen jaar 😂), zoveel informatie zo snel.

Heinz21 mar 2021, 23:57

Forum veteraan  427  Uma
Het programma wordt té goed. Wij molloten kunnen het niet meer aan.😜👏🏻

Rob100122 mar 2021, 00:07

7
Wat een fantastische aflevering was het! Hulde aan de makers, ze verleggen hun grenzen steeds maar weer. Kan niet wachten tot volgende week!

SamL22 mar 2021, 00:24

37  Yens
Wat een opener !

Spectakel met de eerste proef. Een plot-twist die al geteased was in de trailers. Maar dan aan het einde toch nog verrassen met een twist op de twist. Briljante eerste aflevering.

jim-bob.desreumaux22 mar 2021, 01:50

85  Sven
Prachtige aflevering.

Nu Jens terugbrengen met een opdracht waarin hij zich kan erin spelen, want die jongen was er (volgens de beelden) kapot van. Dat doe je toch niemand aan ?

vasQuez22 mar 2021, 08:28

20
Wat me openlijk opvalt - don't shoot me, yet - is dat de kandidaten toch niet de meest snuggere groep gaan vormen. Leuke mensen allemaal, waarvoor hulde, maar qua spelinzicht/tactiek/algemene kennis, denk ik dat het dit seizoen toch minder gaat zijn.

my2cents

martin.janssen23 mar 2021, 17:41

178
Wat een opening van het seizoen weer, alles klopt gewoon. En dan die muziek die ze bij de beelden monteren. Kippenvel gewoon en dat maakt zoveel verschil. Het lijkt allemaal wel een (hele goede) speelfilm. Zoooooveel beter dan wat ze hier in Nederland van maken.

JBB23 mar 2021, 18:13

439  Uma
vasQuez schreef: ↑22 mar 2021, 08:28 Wat me openlijk opvalt - don't shoot me, yet - is dat de kandidaten toch niet de meest snuggere groep gaan vormen. Leuke mensen allemaal, waarvoor hulde, maar qua spelinzicht/tactiek/algemene kennis, denk ik dat het dit seizoen toch minder gaat zijn.

my2cents
Goh ja, er zitten toch ook enkele hoogopgeleiden tussen. Natuurlijk is het hebben van algemene kennis en je opleidingsniveau niet noodzakelijk aan elkaar gelinked (extreem voorbeeld is bv. een wereldvreemde professor ofzo, vs een café uitbater die het nieuws elke dag volgt 😜)

Spelinzicht/tactiek, dat hebben we nog niet echt kunnen zien inderdaad.

JBB26 mar 2021, 17:06

439  Uma
Is het al zondag? Komaaaaan 😂

Cedric28 mar 2021, 22:27

2834  Uma
Deze 2e aflevering was oprecht een van mijn favoriete Molafleveringen aller tijden. Geweldig van genoten. Behalve dan van wie de afvallers zijn.. Echt mijn 3 favoriete kandidaten van dit seizoen die er al allemaal uit zijn. Megaklote.

Maar de opdrachten...
Een eerste opdracht die niets voor mij zou zijn (ik haat op een podium geplaatst worden en karaoke is ook niets voor mij), maar die supergrappig was en die erg goed in elkaar zat. Ik vind het sowieso altijd zalig als 2 totaal verschillende opdrachten toch een invloed hebben op elkaar (zoals nu met die valse noot en de rem).
Een tweede opdracht die even simpel was als geniaal. Met dat rare busje als afsluiter. Moet een geweldig leuke opdracht geweest zijn om te doen!
En die derde opdracht... De mindfuck in een zalige historische context.

Erg plezante aflevering vind ik.
Maar again, superklote om nu ook Dami en Kevin te zien vertrekken..

Jansen28 mar 2021, 22:38

3423  Yens
Idem hier, die karaoke opdracht, zo hilarisch nog niet gezien denk ik 😂. Onvoorstelbaar hoe ze er steeds opnieuw in slagen om zo'n gelaagde opdrachten in mekaar te steken. Top Woestijnvis!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 27