Enige manier om echt te mollen hier is volgens mij tijds gebonden inderdaad. Ofwel de groep vertragen ofwel net heel snel gaan. Dus daar is Sven dan wel wat verdacht, al sluit ik hem persoonlijk als mol uit.
Er snel uit liggen kan als mol natuurlijk altijd (zelf al wilt die dat niet), een kleine misstap en je glazen vallen.
Het snel opdrinken van de glazen, aangegeven door Jasmien is hier wel wat verdacht. Maar begrijpelijk ook, verleidelijk om te doen als je graag een wijntje drinkt.

Philip volgt Jasmien en drinkt zijn glas ook maar snel leeg, al zal dat voor Philip niet veel invloed hebben denk ik.
Voor de rest kan je ook zoals Lennert maken dat je net onder het streepje uitkomt, maar dat zo nipt passen lijkt me wel moeilijk en dus eerder toeval. Tenzij de mol natuurlijk snel eens de glazen mocht vastnemen en wat wijn weg gieten.
Wie liep er laatst op het einde? Iets waar ik ga op letten in de rewatch.
De glazen op zich waren ook maar €200 per stuk. Dus de mol kan zijn eigen glazen intact houden en proberen de andere te doen morsen. Misschien wist hij/zij wel wat het moeilijkste pad was en stuurde hij/zij de groep via de moeilijkere passages (gladde of losse stenen, ...). Dan zouden we opnieuw bij Sven uitkomen.