Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Vermoljoen28 mar 2021, 22:40

2354  Uma
Cedric schreef:Deze 2e aflevering was oprecht een van mijn favoriete Molafleveringen aller tijden.
De beste aflevering tot nu toe blijft voor mij aflevering 4 van vorig jaar. De wissel van de wacht, Kilocalorieën en als kers op de taart het Skydivers verhoor. Heel sterk seizoen dat samen met Vietnam en Zuid-Afrika in mijn top 3 staat.

Maar los daarvan vond ik het ook een heel vermakelijke aflevering met 3 prima opdrachten. Zeker de laatste opdracht vond ik heel leuk, maar tegelijk wel heel heftig doordat er 2 kandidaten kunnen afvallen van de 5 (of 4 als de Mol in deze groep zat).

Heinz28 mar 2021, 23:20

Forum veteraan  427  Uma
Ik vond het ook een hele goede aflevering. Vintage De Mol met veel humor, spanning, gave locaties en alcohol.

Die locatie van de laatste opdracht, dat naar binnen rijden met die wagens, die ontploffing van de stoelen. Dat is allemaal al zó goed gedaan. Je zou het bijna voor lief nemen omdat het altijd zo goed in elkaar zit, maar wauw.👏🏻

Mollenjager-DT28 mar 2021, 23:25

767  Yens
Deze aflevering heeft mij opnieuw op geen enkele manier teleurgesteld. Echt alle opdrachten waren weer fantastisch en er is in mijn ogen niets op aan te merken. Als het zo blijft doorgaan als de eerste 2 afleveringen, zal het zeker 1 van mijn favoriete seizoenen worden!

Rob100128 mar 2021, 23:29

7
Steengoede aflevering weer! Van hilarisch tot megaspannend. En de piano-opdracht, ik had dat zo graag gedaan.😍

Twee afvallers, dat hakte er wel in... Zeker omdat de eerste eliminatie pas in afl 2 was, raak je toch aan de kandidaten gehecht. Zo jammer van Kevin en Dami! Ik had de hele tijd al zo'n voorgevoel dat Dami een rood scherm zou krijgen. Mijn favoriet, nu al weg😭

joachim.morrens29 mar 2021, 01:17

200  Yens
Toegegeven, tot en met de eerste opdracht van deze aflevering had ik het gevoel: "jammer, geen topgroep dit jaar... er mist iets"

Tot de opdracht met de wijndragers - GEWELDIG! Om 1 of andere reden vond ik het hier in zijn plooi vallen, met een dikke pluim voor Jasmien haar geweldige face als ze een glas te veel op had.

Ook de laatste opdracht in de atoombunker was erg knap. Ook al lag de uitkomst owv een overduidelijk Nash-evenwicht duidelijk vast, toch was ik een beetje verbaasd hoe snel de meesten eruit waren dat ze wilden drukken op die rode knop... Toch een minder naieve groep als verwacht? 🙂

Cadfael29 mar 2021, 01:22

229  Uma
Na verschillende seizoenen zullen de kandidaten wel doorhebben dat ze niet meer zo naïef mogen zijn en weten ze dat er sowieso wel iemand drukt.

masterveecee29 mar 2021, 07:28

3547  Sven
Ik denk dat ik iedere aflevering een Ode aan de Drone ploeg ga brengen. Zalig gewoon 😛
Afbeelding

Nog een aanvulling: Chapeau aan de crew voor het organiseren van de opdracht met de piano en karaoke!
Als ik het goed heb, dan werkte het zo:
Afbeelding

Lijkt mij een serieuze organisatie om alles in verbinding te houden 👍🏻

lucu29 mar 2021, 08:34

551  Sven
Opnieuw een zalige, vette aflevering met alles erop en eraan: zeer knap uitgekiende, visuele opdrachten (hoe blijven ze die verzinnen???), zeer vakkundig in beeld gebracht (ze blijven ons verwennen en verbazen!!!) en volop humor, spanning en dramatiek.

Ik vermoed dat veel kijkers wegens de 'noodproductie' hun verwachtingen wellicht iets minder hoog hadden gelegd, maar deze editie is goed op weg om één van de meest inventieve ooit te worden. Dit is allesbehalve Ersatz-tv, dit is bijwijlen hilarische tv van de bovenste plank. De verwevenheid van de piano-opdracht-met-de-valse-noot met de letterlijke Carpool Karaoke, dat was echt om te gieren. Balancerende obers op de steilste wijngaardhellingen van Europa: de mimiek en de acrobatie van de kandidaten leverde schitterende en schaterende beelden op. (Hoe acrobatisch moet je eigenlijk zijn als cameraman of -vrouw om dat zo knap in beeld te brengen?).

Maar dit programma zou De Mol niet zijn als het uitbundige plezier van de kijkers en de kandidaten tijdens de afsluitende opdracht niet zou omslaan in het tegendeel: pure spanning, ontnuchtering en dramatiek. Annelotte vatte het mooi samen:

Afbeelding

En die uitspraak was niet op niets gestoeld...

Afbeelding

BRILJANTE TV!

Opnieuw dus het hoedje af voor het productieteam! 👏🏻
"Hut ab! Respekt!"

masterveecee29 mar 2021, 08:37

3547  Sven
lucu schreef: ↑29 mar 2021, 08:34 . (Hoe acrobatisch moet je eigenlijk zijn als cameraman of -vrouw om dat zo knap in beeld te brengen?).
Zeg wel!!
Ook handig zijn de GoPro's is dit geval 😉

Dontor29 mar 2021, 09:51

64
Openingsaflevering was één van de sterkste vond ik.
Ook aflevering twee heeft me gedurende de ganse duurtijd niet verveelt.

Ik vind het nog steeds bewonderingswaardig hoe de productie er in slaagt om opdrachten uit te denken die spannend/vernieuwend blijven EN nooit in herhaling te vallen.
Ook de shots en montage blijf ik super vinden. En als laatste natuurlijk het talent en de stijl van GDC om de mysterie rond het programma compleet te maken.

masterveecee29 mar 2021, 09:53

3547  Sven
Ik weet ook niet hoe je begod op een karaoke-vrachtwagen-proef komt, maar kom! Machtig gedaan 👍🏻😜

marc.koenen29 mar 2021, 11:21

122
Wat het meest verbazingwekkende is,is dat men last minuut besloten heeft om naar Duitsland te gaan.Enkele proeven zouden misschien al gepland kunnen zijn voor een ander land,maar zoals de bunker en wijngaard proef moet je toch bijna ter plaatse kunnen bedenken.
De bunker stond trouwens als 100 ste bezienswaardigheid op tripadvisor voor de streek?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 27