Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Lowie29 mar 2021, 20:18

54  Uma
Dat ging niet heb de bunker gegoogeld en er zijn maar twee garage boksen.
Kan natuurlijk ook zijn dat ze de theams achteraf maakten

kristof.allaerts29 mar 2021, 20:21

364  Uma
Dan missen ze inderdaad het creepy effect van de garages, en zouden ze de groepen gewoon in de bunker moeten verdelen.

Het is een eenvoudig plan B.

Ik denk wel dat de bunker opdracht de reden is om bij de eerste eliminatie bij voorkeur niemand te laten vertrekken. Maar niet dat ze koste wat kost gemanipuleerd hebben.
Laatst gewijzigd door kristof.allaerts op 29 mar 2021, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Tim Dex29 mar 2021, 20:29

24
kristof.allaerts schreef: ↑29 mar 2021, 20:14 Misschien zouden ze dan 3 groepen van 3 personen gemaakt hebben. Met dus één afvaller uit de 6 verliezers.

Maar dat past dan wel niet meer met die spooky ingang van de bunker, want daar waren maar 2 garageboxen. En ze zaten ook maar in 2 auto's.

Als ze van in het begin waren opgedeeld in 3 auto's (terwijl ze wel samen rijden) zou dat ook raar en verdacht zijn geweest.

(edit: sorry dat was dus al gezegd, ik had in eerste instantie enkel de vorige pagina bekeken)

Jay-Lo29 mar 2021, 21:13

1690  Sven
Ik geloof niet dat de naam van de afvaller moest gevonden worden in het kasteel. Elke aflevering valt 1 iemand af, indien dat niet het geval is, vallen er in de volgende aflevering 2 kandidaten af. Zie het seizoen waar Hans terugkwam (ook dat was niet zeker), en omdat er dan 1 kandidaat te veel was vielen Jolien en Bouba samen af.
Indien er vorige week wel een afvaller was, zou deze proef dezelfde intentie hebben, met 4 tegen 5, maar zou er 1 afvaller zijn. De kandidaten van 1 groep kunnen zich veilig stellen door de rode knop in te drukken.

BeaVer29 mar 2021, 21:18

1293  Uma
Volledig mee eens.

köfte29 mar 2021, 21:37

47
chicawah.janssen schreef: ↑29 mar 2021, 20:00 Best mogelijk, maar zouden ze dan twéé kandidaten naar huis hebben gestuurd? Dat was nog harder geweest dan het nu al was.

Maar je zit dan nog steeds met het feit dat voor de opdracht de groep van 4 benadeeld is tegenover de groep van 5.

Dat begin ik ook te denken!
Dubbelquoten lukt blijkbaar niet, dus zie: (chicawah.janssen @ Aangepaste proeven afl 2 met 9 kandidaten?)

Het lijkt me toch ook meest logische om hier twee gelijke groepen te gebruiken.

In het geval van 9 deelnemers, is er nog altijd plan B, C, ... Misschien kregen we dan een variatie op het spel met één van de deelnemers (die dan vooraf gekozen werd, en dus niet in 1 van de 2 auto's zat*) in de radiokamer/control room, en met pasvragen als inzet?
*(Lijkt me gezien de Coronabubbels al iets moeilijker)

Je kan ook niet eeuwig in diezelfde regio blijven hangen (zie preview volgende afl.), Duitsland is groot. Die bunker alsnog gebruiken zou dan misschien eerder iets zijn voor de voorlaatse aflevering (2 per auto en 1 per kamer, op weg terug)?.

Het lijkt me toch meer en meer dat de Mol een naam moest vinden (of iemand een duwtje in de juiste richting moest geven), óf dat eerste eliminatieronde er eigenlijk echt niet toe deed (maar dat laatste wil ik liever niet geloven).

Jimmy29 mar 2021, 21:42

197  Anke
We gaan het sowieso op het einde eens aan GDC moeten vragen 😃
Het meest logische zou zijn dat het inderdaad 4 tegen 4 zou zijn, en dat er 1 kandidaat bijvoorbeeld eerder een vrijstelling zou winnen en dus niet mee zou doen.

chicawah.janssen29 mar 2021, 23:50

8153
Jimmy schreef: ↑29 mar 2021, 21:42 We gaan het sowieso op het einde eens aan GDC moeten vragen 😃
En dan zal hij antwoorden:
Afbeelding