@Mollenjager-DT
Ik ben er nog altijd niet zeker van dat Annelotte en Lennart voor het geld gegaan zijn. @Addow heeft ook al ontdekt dat wat Annelotte zei toen ze onderweg waren naar hun opdracht (hondje vouwen) niet hetgeen was wat ze in werkelijkheid zei ("We gaan de enigen zijn die voor geld gegaan zijn", of iets in die trant). Ook klopt het niet dat het geld uit de pot gaat op het ogenblik dat ze de keuze maken voor pasvragen te gaan. Dat gaat er pas uit van zodra hun opdracht gelukt is en dat is dus niet het geval. Ik zeg niet dat ik zeker ben dat Lennart de mol is, maar op basis van deze opdracht durf ik hem zeker nog niet uitsluiten. Ik denk vooral dat Lennart iemand is die wel een gokje durft wagen. Dus eerst doen alsof hij voor het geld wou gaan, er van uitgaand dat Annelotte voor de pasvragen zal willen gaan en hem dan overtuigd om dat te doen. Dan kan hij daarna zeggen dat Annelotte hem heeft overtuigd om voor de pasvragen te gaan. Op basis van hun gesprek aan de pc waar ze de keuze moesten maken, zou je dat trouwens denken.