Gelukkig zagen we in de preview dat ze komende zondag opnieuw actievere opdrachten in de buitenlucht hebben gedaan, dus ik verwacht opnieuw een betere aflevering
JBB schreef: ↑07 apr 2021, 10:49 Ook niet vergeten dat men dit jaar met corona te maken had. Dat maakt het toch moeilijker om leuke culturele opdrachten te bedenken in een stad (afl 3 in Munchen dus). Dus ja, dan gaan ze wandelen met hondjes in het park, of gaan ze een Belgische hypnotiseur laten komen om privé zo een proef te doen. Die dingen kan je perfect ook ergens anders doen in een of ander dorp, daarvoor moet je niet in Munchen zijn he... Maar bedenk maar eens iets met cultuur in een grootstad waarbij je zo weinig mogelijk contact met buitenstaanders hebt, niet simpel!Heeft ook te maken met het feit dat het oorspronkelijk Rusland ging zijn als locatie... maar door corona mocht dat ineens niet meer en is alles last-minute naar Duitsland omgegooid... en dat merk je wel met sommige opdrachten.
Cedric schreef: ↑11 apr 2021, 21:57 Algemeen:Oh zo vreemd, ik vond Duitsland bij de aankondiging van het land een beetje teleurstellend, al wist ik wel waarom het zo dichtbij was, maar na 4 afleveringen heb ik ontdekt dat ik Duitsland eigenlijk wel heel mooi vind!
Topseizoen qua opdrachten.
Maar Duitsland spreekt mij voorlopig als bestemming nog altijd niet aan.