chicawah.janssen schreef: ↑08 apr 2021, 08:30
@Bakkieryer
Trouwens: mocht Jasmien de mol zijn, zou zij zichzelf dan bij Katrien indelen nadat ze pas samen met haar de opdracht in het park gedaan heeft?
Niet dat ik denk dat Jasmien de mol is, maar is het niet net wel logisch voor de mol om dezelfde persoon terug te selecteren? Op die manier zien de anderen u niet bezig.
Dat roept wel een potentiële denkpiste op: onafhankelijk van wie de mol is, bij wie zou die wel of niet in een team willen?
M.a.w. wie zou de mol inschatten als scherpe kandidaat en vermijdt hij/zij liefst en wie denkt de mol dat hij/zij kan beïnvloeden?
* Noah: We weten al dat hij weinig vragen stelde aan Katrien. Dat maakt van hem een goede kandidaat om wél mee in team te gaan.
* Jasmien: een flapuit die heel veel praat. Handig om als mol niet te veel te moeten zeggen.
* Katrien: Observeert veel denk ik. Gevaarlijke kandidate.
* Sven: Met zijn temperament zou ik die net bij een andere kandidaat zetten; goede kans dat hij die dan gaat verdenken.
* Philip: Zit al in een tunnel. Als die tunnel niet op de mol zit, dan is hij een veilige kandidaat om mee in team te gaan.
* Samina: Idem als Katrien. Ook heel fanatiek in opdrachten, moeilijk om een opdracht te falen met haar.
* Lennart: Lijkt makkelijk beïnvloedbaar als hij een kandidaat is (ook vatbaar voor hypnose).
* Annelotte: Moeilijk in te schatten en weinig voorspelbaar.
Dus als mol zou ik wel in team gaan met Noah, Jasmien, Philip, Lennart
Niet met Katrien, Sven, Samina
Misschien met Annelotte.
De koppels:
Noah - Sven
Jasmien - Katrien
Philip - Samina
Lennart - Annelotte
Dus volgens deze denkpiste verdacht:
Sven, Katrien, Samina, Annelotte en in mindere mate Lennart.
Niet de mol (als mijn denkpiste klopt): Jasmien, Philip
(Ik denk niet dat Sven of Samina de mol zijn, dus gecombineerd met mijn eigen visie zijn dan nog Katrien, Annelotte en Lennart mogelijk als mol)