Wat kan ervoor hebben gezorgd dat ze die ene ‘mol’ opeens weer minder verdenkt? Ideeën?

bloedhond schreef: ↑12 apr 2021, 18:07 @lode.bellensDat wringt bij mij inderdaad nog. Dat er zoveel anderen dan wel groen halen. Maar sommige vragen zijn zo moeilijk, zelfs al zit je op de juiste mol. Zoals die postcode-vraag. Je moet het maar weten.
In dit fase van het spel zitten de meesten nog niet op juiste mol. Dus als ze op twee mensen spreid en 1 daarvan is de juiste mol (annelotte volgens jou) dan ben ik er vrij zeker van dat Katrien een groen scherm zou hebben.
lode.bellens schreef: ↑12 apr 2021, 18:53 Dat wringt bij mij inderdaad nog. Dat er zoveel anderen dan wel groen halen. Maar sommige vragen zijn zo moeilijk, zelfs al zit je op de juiste mol. Zoals die postcode-vraag. Je moet het maar weten.Helemaal juist : de vragen vereisen effectief dat je continue bezig moet zijn met vergaren van details en dat je die ook nog eens goed moet memoriseren...vergeet niet dat het er om gaat dat je één vraag beter hebt (of sneller hebt geantwoord) dan de laatste he...in deze faze van het spel kan je dus zelfs als je vrij juist zit, verliezen tov van een kandidaat die net wat geluk heeft gehad met zijn/haar antwoorden (heel wat vragen zijn immers binair: zat de mol in wagen 1 of 2 bvb)
Misschien is ze wel voor 2 totaal andere verdachten gegaan. Dat kan ook e.