Het heeft zelfs de doorslag gegeven om mijn mol te veranderen naar Sven!

kristof.allaerts schreef: ↑17 apr 2021, 14:50 Ik vind het positiespel van Samina hier veel verdachter. Ze komt als eerste binnen, loopt als 3e zond de tafel en zet zich dan in het midden.Maar waarom schakelt Samina zichzelf dan meteen uit nog voor de opdracht echt begonnen is? Het is hier al een paar keer aangehaald dat ze zichzelf dan zogezegd totaal onverdacht zou kunnen maken, maar dat maakt wel dat ze geen enkele invloed heeft op het verdere verloop van het spel. De mol kan zeker best zo lang mogelijk onder de radar blijven, maar het hoofddoel is toch nog altijd saboteren?
En toen kwam Sven...
chicawah.janssen schreef: ↑17 apr 2021, 14:48 @Jimmy Doordat Sven zich repte om in het midden te gaan zitten, is hij nu jouw mol?Nee, niet omdat Sven in het midden ging zitten. Wel omdat hij reeds begon te bewegen naar een plaats voordat GDC zijn zin had afgemaakt (nog voor er sprake was om plaats te nemen aan tafel)
Als kandidaat zou ik er als de kippen bij zijn om zoveel mogelijk in het midden te gaan zitten. Veel interessantere positie bij discussies en/of als er zaken ge- of verdeeld moeten worden!
kristof.allaerts schreef: ↑17 apr 2021, 14:50 @Jimmy Dat was mij ook opgevallen, maar ik denk dat we er niks achter moeten zoeken. Lijkt mij gewoon een snel reagerende Sven.Oke, thx! Ik vreesde wel dat ik misschien te veel spoken zie
SiMol schreef: ↑17 apr 2021, 14:40 Ik zie een ijvirige kandidaat zeker wel in staat om als eerste ergens centraal te willen gaan zitten. Je ziet toch direct dat dit een proef met overleggen, onderhandelen, manipuleren,... zal zijn.Zou dus inderdaad goed kunnen dat we met een snelle proactieve Sven te maken hebben!
Ik denk dat als kandidaat je reacties wel al op scherp staan bij het moment dat je aanhaalt.
Jimmy schreef: ↑17 apr 2021, 14:57 Nee, niet omdat Sven in het midden ging zitten. Wel omdat hij reeds begon te bewegen naar een plaats voordat GDC zijn zin had afgemaakt (nog voor er sprake was om plaats te nemen aan tafel)Dat is dus wat ik noem "er als de kippen bij zijn". Het is evident dat ze aan tafel zullen moeten gaan zitten en het leven is voor de rappen. Je kan maar beter een beetje vooruit denken.
chicawah.janssen schreef: ↑17 apr 2021, 14:48 @Jimmy Doordat Sven zich repte om in het midden te gaan zitten, is hij nu jouw mol?En om de anderen scherp te kunnen observeren wanneer er gegeten gaat worden zit je centraal ook altijd goed ! Elke kandidaat zal zich wel in die positie willen zien, dus ook de Mol, zij het voor hele andere redenen....
Als kandidaat zou ik er als de kippen bij zijn om zoveel mogelijk in het midden te gaan zitten. Veel interessantere positie bij discussies en/of als er zaken ge- of verdeeld moeten worden!