Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

Vermoljoen18 apr 2021, 21:28

2354  Uma
Mollou schreef: ↑18 apr 2021, 21:20 @Vermoljoen Ik denk dat ze dan slechts €100 moesten afgeven per verloren stukje, maar dat de opdracht dan wel nog zou kunnen slagen - indien al de andere stukjes wel op tijd gepuzzeld liggen, natuurlijk.
Oh ja, klopt! Dat was ik al vergeten. 😅

Yvo18 apr 2021, 21:28

1111  Uma
Cadfael schreef: ↑18 apr 2021, 21:26Bij het lopen hebben de kandidaten gewonnen van de mol. Kunnen we niet zien wie eventueel de snelste zou zijn geweest en die uitsluiten?
Met de montage laten ze ons uiteindelijk zien wat ze willen. Het zal moeilijk zijn hier iets te kunnen afleiden.
Laatst gewijzigd door Yvo op 18 apr 2021, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.

masterveecee18 apr 2021, 21:29

3547  Sven
Dat is mss niet nodig e. Als de mol weet dat "zijn" puzzel al (bijna) af is, dan moet die niet persé de snelste zijn bij het lopen

Voor dit dus
Cadfael schreef: ↑18 apr 2021, 21:26 Bij het lopen hebben de kandidaten gewonnen van de mol. Kunnen we niet zien wie eventueel de snelste zou zijn geweest en die uitsluiten? Het lijkt erop dat Lennart echt snel liep, maar dit kan uiteraard bedriegen dat het zo leek, maar dat er nog iemand sneller was.

Cadfael18 apr 2021, 21:30

229  Uma
Annelotte had er toch geen belang bij om te spelen dat ze dat echt niet wou doen. Ze kan het toch doen en stoppen op 30 seconden, omdat ze zogezegd niet meer verder kan. Als ze echt zo'n schrik had en ze is de mol, dan had ze dat nooit 2 minuten en 40 seconden volgehouden.
2 opties: -ofwel heeft ze echt schrik om dit te doen en dan is ze niet de mol.
-Ofwel is ze de mol en acteert ze dit, maar dit zou haar meer verdacht maken dan het gewoon te doen en vroegtijdig te stoppen, denk ik

masterveecee schreef: ↑18 apr 2021, 21:30 Dat is mss niet nodig e. Als de mol weet dat "zijn" puzzel al (bijna) af is, dan moet die niet persé de snelste zijn bij het lopen

Voor dit dus
Ja, dat snap ik. Maar ik bedoel dat we uit de beelden de snelste (Lennart precies) zouden kunnen uitsluiten. Maar dit kan uiteraard bedriegen

Yvo18 apr 2021, 21:32

1111  Uma
@Cadfael Goed punt. Daar had ik nog niet aan gedacht.

stef.vermeiren18 apr 2021, 21:34

79  Uma
Afgaande van de beelden leek Jasmien mij de snelste te zijn, maar ik zou hier niet al te veel uit afleiden om eerlijk te zijn. Er zal wel flink wat gepuzzeld zijn in de montage.

chicawah.janssen18 apr 2021, 21:38

8153
@Cadfael Ik denk dat we uit de stukjes die ze ons maar getoond hebben echt niet kunnen ontdekken wie de snelste was. Samina en Philip waren zeker niet de snelste. Van Samina weten we al dat ze niet de mol is. Ik had de indruk dat Annelotte ook vrij snel was, maar dat is misschien omdat zij eerst aan de beurt kwam en we haar het volledige traject hebben zien afleggen.

wim.geuens18 apr 2021, 21:42

57  Uma
stef.vermeiren schreef: ↑18 apr 2021, 21:34 Afgaande van de beelden leek Jasmien mij de snelste te zijn, maar ik zou hier niet al te veel uit afleiden om eerlijk te zijn. Er zal wel flink wat gepuzzeld zijn in de montage.
Het zou ook gemakkelijk zijn om de Mol te briefen op dat moment.
Ik zie GdC al zeggen "uw puzzelvideo'ke is zo goed al klaar, doe het maar rustig aan hier want de proef is toch al mislukt".
Gewoon om de kandidaten eerst helemaal gek te maken dat er potentiëel €4000 gewonnen is, om daarna het filmpje te laten zien van een opgeloste puzzel.

chicawah.janssen18 apr 2021, 21:44

8153
nathalie.liekens schreef: ↑18 apr 2021, 21:25 jasmien zegt op een gegeven moment ook dat de mol bezig was aan de puzzel, of dat er tocg gemold werd. terwijl op tv zien wij enkel dat zij in eerste instantie samen met samina aan het puzzelen was, en nadien was samina alleen aan het puzzelen... maar samina is afgevallen....
Jasmien wilde Samina verdacht maken. Ze maakt wel vaker iemand anders verdacht: bij de knuffelopdracht zei ze dat Sven het spel aan het "verkloten" was bv.

Yana.l18 apr 2021, 21:44

11
De vraag bij het lopen is ook: hoe wordt die tijd geregistreerd?

De tijd begint te lopen wanneer je voet de eerste padel raakt, oké.
Maar als je eraf valt, stopt de tijd dan en begint die opnieuw bij poging 2? Loopt de tijd gewoon door?

Dat wordt aan ons als kijker niet meegedeeld hé

Jay-Lo18 apr 2021, 21:45

1690  Sven
En Annelotte die het goed deed en loog tegen de groep dat ze gevallen was, wat haar, als ze mol was alleen maar verdachter maakt bij de groep.
Ikzelf zou ook nooit die 'bokaal' over mijn hoofd trekken en die vol water laten gieten.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14