Wat me wel opviel is dat Lennart opmerkt dat:
1. Jasmien toch wel lang binnen gebleven is.
2. Annelotte zegt ook dat er grote kans is dat iemand in de dossiers gekeken heeft, en legt de nadruk op onze Flipper, Philip dus..
3. Lennart wordt nerveuzer en nerveuzer, Jasmien stelt hem zelfs voor een Cosmo cocktail voor hem te maken.
Denk dus ook dat Lennart uiteindelijk boos op zichzelf is, dat hij niet zelf in de dossiers heeft gezien.
Daarom zoekt hij zijn heil bij de vrijstelling en biedt hij wel erg hoog, 10000 Euro.
Achteraf lijkt hij er beschaamd om te zijn en kijkt hij steeds naar de grond, na zijn boze uitlating naar de groep toe.
Ik zie hem eerder als kandidaat die nu eens absoluut zeker wou zijn om vrijstelling te hebben, en vrees dat de uitkomst hem nog verder in de Philip tunnel gaat duwen, en hij volgende week de afvaller gaat zijn.
De groep zal hem niet meer helpen met extra info.
Ik kan de bal ook volledig mis slaan, zit zelf in Annelotte tunnel!