Tyflopontika schreef: ↑29 apr 2021, 15:31
Misschien gokt Jasmien op Lennart, en Samina op Philip of Sven.;
2 dingen waar ik niet helemaal eens mee ben:
1. Ik geloof persoonlijk echt niet dat Jasmien op Annelotte of Lennart gokte. Ze zei in haar 'biechten' dat ze beiden niet verdenkt en wenst Lennart proficiat dat hij de vrijstelling haalt: "ik ben echt blij voor u". Dat zou je tegen je mol nooit zeggen. Ik vermoed dat zij all-in ging op Sven of Philip, waarbij ze verkeerde gok maakte.
Ook Samina verdenkt de meisjes niet, al helemaal Jasmien niet toch. Ik ben ervan overtuigd dat zij hoopte dat Jasmien de winnares zou worden: we zagen haar regelmatig familiair met Jasmien en echt superblij als ze beiden de eliminatie overleefden. Mijn gok is dat ze Lennart of Philip verdacht (Sven vertelde ze helemaal niet te verdenken) en opnieuw verkeerd gokte of met beiden verkeerd zat.
Ik heb een vermoeden dat alle kandidaten in de juiste richting keken vanaf Samina. Alleen viel zij af omdat ze als eerste all-in ging en daarmee een groot risico nam, nét 1 ronde te vroeg. Lennart, ging toen ook all-in en keek na zijn groen scherm meteen richting Philip-Sven. Jasmien en Sven gingen deze week all-in, alleen zat Jasmien op de verkeerde. Je zag Sven nog nooit zo opgelucht na zijn groene scherm, alsof hij nu weet wie het is. Het voelt alsof Sven en Philip bij alle kandidaten niet echt vertrouwd worden, dus ik vermoed dat het antwoord bij één van hen te vinden valt. Tenzij iedereen verkeerd zit en Lennart de mol is
My guess:
1. Annelotte valt af voor de finale
2. Lennart is verliezend finalist
3. Sven de winnaar
4. Philip de mol