Jansen schreef: ↑16 mei 2021, 11:25
Eens vragen hier wat jullie verwachtingen zijn over de reveal aflevering vanavond? Waar kijken jullie naar uit? Persoonlijk kijk ik vooral uit naar de reacties van de kandidaten als ze te weten komen dat Lennart de mol is
. Is het nog steeds een verrassing of hebben ze ondertussen door te kijken naar het programma hun mening al bijgesteld?
Ik kijk ook wel uit naar wie in het dp-pak zit
. Als je de reactie van Lennart ziet in het preview filmpje dan zou je toch denken dat het iemand is die hij kent? Natuurlijk kan het ook wel zo gemonteerd zijn om ons op het verkeerde been te zetten
.
Door montage kunnen ze ons inderdaad laten geloven wat ze willen. De kandidaten zitten ook opgesplitst in verschillende groepen en kunnen dus enkel de gedragingen van hun team inschatten. Daarom werkt dit format. Aangezien we hier op het forum ook nog verdeeld waren tot de laatste aflevering, vermoed ik dat de kandidaten zelf ook verrast waren.
Ik ben vooral benieuwd naar de sabotage acties van de mol, want laten we wel wezen, indien Lennart die 10.000 euro niet geboden had, dan had Sven het minst bijgedragen tot de pot. De acties van Philip hebben het leven van de mol ook eenvoudiger gemaakt. Zo waren er nog wel kandidaten.
Ik vraag me af of we ooit een reeks gaan hebben, waarbij iedereen elke opdracht zit te verknoeien om iedereen te misleiden en uiteindelijk met 0 euro aan de meet te komen. Nu zaten we al in het scenario dat geen enkele kandidaat Lennart ook maar overwogen heeft. De kandidaten moesten opvalled saboteren, de mol onopvallend.