Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

mjohlan15 mei 2021, 13:46

328  Yens
@Vermoljoen Anderzijds hebben we van een zeer uitgebreide "Achter de schermen" of "Niet op televisie" kunnen genieten. Het vervolledigde deze reeks productioneel enorm. Hiervoor toch n'en dikke merci. 👏🏻👍🏻 🏆

Jansen16 mei 2021, 11:25

3423  Yens
Eens vragen hier wat jullie verwachtingen zijn over de reveal aflevering vanavond? Waar kijken jullie naar uit? Persoonlijk kijk ik vooral uit naar de reacties van de kandidaten als ze te weten komen dat Lennart de mol is 😀. Is het nog steeds een verrassing of hebben ze ondertussen door te kijken naar het programma hun mening al bijgesteld?

Ik kijk ook wel uit naar wie in het dp-pak zit 😃. Als je de reactie van Lennart ziet in het preview filmpje dan zou je toch denken dat het iemand is die hij kent? Natuurlijk kan het ook wel zo gemonteerd zijn om ons op het verkeerde been te zetten 😉 .

Paraceta16 mei 2021, 11:49

717  Sven
Ik kijk uit naar de hereniging tussen Katrien en Samina (ja, ik heb het stukje dat we al zagen al verschillende keren herbekeken, maar ik weet nu al dat ik straks ga wenen als dat op tv komt) en zeker ook de molacties van Lennart (er is al verschillende keren aangehaald dat die "brutaal" en "in your face" waren, dus dat wordt nog leuk hopelijk!). Ik denk dat de meeste kandidaten na de afleveringen te zien uiteindelijk wel op het goede spoor zitten? (Bv. Samina die dacht dat het Philip of Sven moest zijn, zal nu toch wel doorgehad hebben dat dat niet het geval was?)
En dat DP-pak, ik weet het niet goed. Ik denk wel dat die reactie van Lennart daar gewoon bij gemonteerd is terwijl die van een totaal ander moment komt.

chicawah.janssen16 mei 2021, 11:52

8153
Ik kijk uit naar alles, maar vooral naar de reacties van de kandidaten als ze ontdekken dat Lennart de mol is en de molacties van Lennart. Ik hoop ook dat een aantal van de potentiële hints die op het forum gevonden werden echt hints blijken te zijn.

Isinietdoor16 mei 2021, 12:08

21
Jansen schreef: ↑16 mei 2021, 11:25 Eens vragen hier wat jullie verwachtingen zijn over de reveal aflevering vanavond? Waar kijken jullie naar uit? Persoonlijk kijk ik vooral uit naar de reacties van de kandidaten als ze te weten komen dat Lennart de mol is 😀. Is het nog steeds een verrassing of hebben ze ondertussen door te kijken naar het programma hun mening al bijgesteld?

Ik kijk ook wel uit naar wie in het dp-pak zit 😃. Als je de reactie van Lennart ziet in het preview filmpje dan zou je toch denken dat het iemand is die hij kent? Natuurlijk kan het ook wel zo gemonteerd zijn om ons op het verkeerde been te zetten 😉 .
Door montage kunnen ze ons inderdaad laten geloven wat ze willen. De kandidaten zitten ook opgesplitst in verschillende groepen en kunnen dus enkel de gedragingen van hun team inschatten. Daarom werkt dit format. Aangezien we hier op het forum ook nog verdeeld waren tot de laatste aflevering, vermoed ik dat de kandidaten zelf ook verrast waren.

Ik ben vooral benieuwd naar de sabotage acties van de mol, want laten we wel wezen, indien Lennart die 10.000 euro niet geboden had, dan had Sven het minst bijgedragen tot de pot. De acties van Philip hebben het leven van de mol ook eenvoudiger gemaakt. Zo waren er nog wel kandidaten.

Ik vraag me af of we ooit een reeks gaan hebben, waarbij iedereen elke opdracht zit te verknoeien om iedereen te misleiden en uiteindelijk met 0 euro aan de meet te komen. Nu zaten we al in het scenario dat geen enkele kandidaat Lennart ook maar overwogen heeft. De kandidaten moesten opvalled saboteren, de mol onopvallend.

chicawah.janssen16 mei 2021, 12:12

8153
@Isinietdoor De kandidaten moesten niet saboteren hé. Enkele zullen wel genepmold hebben, maar ik denk dat een aantal "verdachte" acties ook gewoon "ongelukjes" waren. Bv: volgens mij was Philip bij die graffiti overtuigd dat wat hij omcirkeld had juist was en stootte hij per ongeluk tegen een dominosteentje.

Jansen16 mei 2021, 12:23

3423  Yens
@chicawah.janssen
Absoluut, zo denk ik er ook over. Enerzijds heeft Lennart zijn handen vol gehad aan kandidaten die met overtuiging de nepmol gespeeld hebben. Anderzijds heeft hij ook geluk gehad dat "onhandige" Philip als bliksemafleider dienst deed.

Cedric16 mei 2021, 12:41

2834  Uma
Ik ben vooral benieuwd naar hoe Lennart opgebouwd heeft naar zijn 10.000 euro-sabotage. Want als dat zou betekenen dat hij eerst 2 afleveringen alles gegeven heeft om vertrouwen te wekken en geld in de pot te brengen, dan zou ik dat toch maar flauw vinden.

Daarnaast... De jaarlijkse lach en traan waar we nood aan hebben om het zwarte gat waar we in duiken minder pijnlijk te maken...

Swimsys.nl16 mei 2021, 12:44

47  Emanuelle
IkBenDeMol schreef: ↑09 mei 2021, 22:10 Een 360°-camera met afstandbediening? 😃
Deze camera zijn er en heb ik ook. Deze filmen altijd 360 graden rondom, vervolgens kun je met een programma het gedeelte eruit knippen 😃.

masterveecee16 mei 2021, 12:45

3547  Sven
Cedric schreef: ↑16 mei 2021, 12:41 Ik ben vooral benieuwd naar hoe Lennart opgebouwd heeft naar zijn 10.000 euro-sabotage. Want als dat zou betekenen dat hij eerst 2 afleveringen alles gegeven heeft om vertrouwen te wekken en geld in de pot te brengen, dan zou ik dat toch maar flauw vinden.
Kan wel een goeie tactiek zijn natuurlijk. Dan mag je al iets verdienen, en dan bam, 10000 er terug uit .

Swimsys.nl16 mei 2021, 12:48

47  Emanuelle
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd wat jullie de mooiste shots vinden van De Mol 2021!
Zoals we weten zijn de cameramannen en drone-operators dikke professionals om de mooiste shots te maken. Wat vind jij de mooiste shots en waarom?

Ps. hoe maken jullie die gif-jes dan kan ik er ook een paar maken met een aantal mooie shots die voorbij kwamen dit jaar 😎
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 27