ex-molinator schreef: ↑11 apr 2022, 07:40
In vond het niet plat, integendeel zelfs: ik vreesde voor gaypride-achtige toestanden (de negatieve wel te verstaan), waarbij shockeren het enige doel lijkt maar dat was het absoluut niet. Voor mij was het leuk zonder meer, geen hoogstaande opdracht maar wel een risicovolle: het blijft een onderwerp waarbij persoonlijke opvattingen (al of niet vooroordelen) het spel-element kunnen storen, maar dat heb ik niet gezien.
Chapeau zowel voor de makers als de deelnemers voor de manier waarop dit toch een volwaardige opdracht werd.
Ja kijk, GDC en ook dit forum is altijd heel positief ingesteld over alles wat er gebeurt in De Mol. Ik ben al jarenlang een trouwe fan, maar soms mag je ook gewoon zeggen dat het niet goed is.
Begrijp me niet verkeerd, ik vond die opdracht niet gewoon 'plat' omwille van het feit dat het met gaypride te maken had he. Maar jongens, een paar kinderlijke achtergrondpanelen in elkaar knutselen, een paar "dj's" die 3 liedjes moesten raden en dan tijdens de opdracht zelf quasi niks meer moesten doen, en dan wordt alles beoordeeld door een jury die gewoon punten moet geven. (plus toevallig krijgen ze nét genoeg punten om te slagen, wow) Dit was eerder iets voor een jeugdkamp. Ik vond het dus duidelijk geen 'volwaardige' opdracht.
En helaas heb je er nog zo enkele dit seizoen ('de vloer is lava', het cactusparcours... straks krijgen we misschien nog 'schipper mag ik overvaren').
Maar goed, ik wil hier niet teveel negativiteit zaaien he. Ik schrijf dat hier neer als jarenlange fan van De Mol... Ik moet wel toegeven dat, als men zich niet herpakt dit seizoen, ik mogelijks ga afhaken als kijker. Want dan behoor ik duidelijk niet meer tot het doelpubliek. En dat zou ik zelf doodjammer vinden na al die jaren