YensOwla
BEROEP: ACCOUNTMANAGER
LEEFTIJD: 27
Uma
BEROEP: LEERKRACHT
LEEFTIJD: 26
masterveecee schreef: ↑14 mar 2022, 10:15 OwlaEn gij nu dubbel content zeker?![]()
Blijkbaar terug iemand van Kortrijk? Zoals Noah vorig jaar.
![]()
Toen ik bij de eerste aflevering de krollenbol van Manu zag, kwam het even in mij op dat er tijdens de proef in het maïsveld ook zo iemand met dezelfde postuur, hetzelfde haar (onder de helm) en dezelfde huidskleur bij de aanvallers zat. Zij was echter niet verder dan de molboekjes geraakt toen. Toch blijf ik tot vandaag nog twijfelen... hebben ze Manu ook opgepikt, net zoals Philippe?Dat zou wel fantastisch zijn!
Addow schreef: ↑05 apr 2022, 22:18 Toen ik bij de eerste aflevering de krollenbol van Manu zag, kwam het even in mij op dat er tijdens de proef in het maïsveld ook zo iemand met dezelfde postuur, hetzelfde haar (onder de helm) en dezelfde huidskleur bij de aanvallers zat. Zij was echter niet verder dan de molboekjes geraakt toen. Toch blijf ik tot vandaag nog twijfelen... hebben ze Manu ook opgepikt, net zoals Philippe?Zouden ze dit dan niet ook gezegd hebben? Welke reden zouden ze hebben om dit niet te doen?
![]()