Uma. Prima mol-gehalte idd als je mijn analyse volgt.
Maar die had ik afgestreept na de museo Atlantico. Welke mol zou nu zoveel geld binnenhalen als je helemaal alleen bent?
joeri.michiels schreef: ↑07 apr 2022, 15:14 Een mol die zich even niet verdacht wil maken.Goh ja... dan lijkt me het onmogelijk de mol te ontmaskeren. Zou het spel te niet doen. En als mol heb je toch een zeker eergevoel en haal je je plezier uit het laten mislukken en het feit dat ze je lekker alleen laten. (zie Lennart bij druiven halen, Alina bij geld in hotelkamer, Gilles bij het lopen naar de metro, ...)![]()
joeri.michiels schreef: ↑07 apr 2022, 21:57 Ook Gilles bij de loopopdracht in Argentinië. Hij was ook alleen, maar deed er alles voor om de opdracht te doen lukken om een dwaalspoor te creëeren (waar je ook voldoening kunt uithalen).(Omdat hij wist dat er niks verdiend ging worden.)
Minedor schreef: ↑07 apr 2022, 16:10 Soms word je gedwongen (bv iedereen kijkt er op, je medespelers dringen aan op een bepaalde positie in het spel, ...) Maar een mol alleen met niet bijster veel tijd en dan nog voorgangers wie het niet lukte, een partner die het liet afweten,... lijkt me wel dat je dan niet even onverdacht gaat doen. Onverdacht zal een mol eerder doen als er groepsdruk is. (bv Alina die de bel moest luiden)Er is hier zeker wel sprake van dwang en groepsdruk, iedereen weet namelijk dat Uma kan duiken, dat is al eerder aan de orde geweest. Deze opdracht laten mislukken, zet haar dan wel heel erg in de kijker. Ik denk niet dat ze de mol is, maar om deze reden zou ik haar zeker niet afschrijven.