Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

ex-molinator03 mei 2018, 21:32

 3483  Uma
Toevallig heb ik het filmpje "Heb je mij gemist?" nog eens herbekeken omdat ik met de kennis van de voorbije afleveringen, wil weten wat reeds voorbij gekomen is, en at nog moet komen.
En op seconde 22 ongeveer komt die cactus in beeld die in vuur en vlam schiet, maar niet opbrandt.

Dit is toch wel weer een verwijzing naar een Bijbels verhaal zeker: de doornstruik uit de Exodus.
Moet er nog zand zijn? Mogen we in de volgende aflevering een beeld verwachten van de zee die opensplijt?
Gebruikersavatar

james.waker03 mei 2018, 21:53

 417
ex-molinator schreef: Dit is toch wel weer een verwijzing naar een Bijbels verhaal zeker: de doornstruik uit de Exodus.
ik heb nooit de betekenis van die cactus in de trailer gesnapt, ben dan ook totaal geen bijbelkenner ... is wel een schone uitleg, alleen jammer dat je er zo laat mee komt 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2018, 21:55

 8153
Toch spijtig dat een mens blijkbaar de bijbel moet kennen om De Mol te kunnen volgen :roll:
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle03 mei 2018, 21:55

 263
Ik heb dat direct gedacht, en me al rot gezocht op 'burning cactus', omdat die link naar de doornstruik me wat vergezocht lijkt. Maar aangezien ik niets anders vind is het misschien toch dat.
Gebruikersavatar

ex-molinator03 mei 2018, 22:04

 3483  Uma
james.waker schreef:ik heb nooit de betekenis van die cactus in de trailer gesnapt, ben dan ook totaal geen bijbelkenner ... is wel een schone uitleg, alleen jammer dat je er zo laat mee komt 😛
't Verstand komt pas met de leeftijd hé 😎
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15