Niets bijzonders, maar.... is het logo helemaal op het einde van de uitzending (korte flits) nu niet meer roze gekleurd (ipv rood) dan normaal ?

Holmes schreef:Eén kandidaat heeft blijkbaar een sterke voorkeur voor roze (de "lady in pink" in de aankomsthal) en vraagt ook expliciet naar het roze molboekje : Elisabet.hmm, ik heb net ongeveer hetzelfde gepost in een ander topic.
ex-molinator schreef:hmm, ik heb net ongeveer hetzelfde gepost in een ander topic.Het is vooral de kleur van het logo die me opviel, vandaar de aparte topic (ipv bij de molboekjes).
De vraag is dan wel: wat indien de persoon die het roze molboekje gekregen (of genomen) had, niet wil ruilen?
Holmes schreef:Het is vooral de kleur van het logo die me opviel, vandaar de aparte topic (ipv bij de molboekjes).In plaats van een hint naar de mol, zou ik eerder denken dat ze de eerste kandidaat zal zijn die er uit gaat? Ze is toch echt wel "the pink lady" met of zonder rose molboekje
Had ze haar lievelingskleur niet gekregen dan hadden ze wel iets anders gevonden om als mogelijke hint te verwerken.
Maar als ze de mol zou zijn, is het nu wel heel verleidelijk om er iets mee te doen...
akerck schreef:Aagghh #tunnelvisieEen kleine waarschuwing: jij gaat in de volgende afleveringen nog héél véél roze zien!![]()