Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Jay-Lo18 apr 2019, 20:25

1690  Sven
Paraceta schreef:Ook ik heb een Follow the Money-overzicht gemaakt:
Afbeelding
Een woordje uitleg hierbij:
1. Het eerste kader geeft weer hoeveel geld elke kandidaat heeft verdiend
SPOILER
Ik heb voor mezelf ook een follow the money gemaakt. Ik heb ook per opdracht het geld verdeeld onder iedereen die bij die proef aanwezig was. Bvb de paintballproef, die wordt gewonnen onder impuls van Bas, Joeri en Elisabet, maar de mol, wie dat ook is, heeft hier niet kunnen verhinderen dat er geld uit de pot ging, dus het geld heb ik verdeeld onder iedereen. Bij de kettingproef heb ik de 1450 verdeeld, maar wel rekening gehouden dat de zwakke groep meer binnen bracht.
Bijgevolg kom ik tot dezelfde conclusie als jij, ik heb ook afleverinfg 6 al meegeteld. Joeri heeft tot hier toe het minste verdiend. Maar het scheelt echt niet veel met de anderen. Het enige wat tot hiertoe in alle Follow the Money statistieken overeen komt is dat Bas het meeste heeft verdiend. Hij staat als enige in de + bij mij, de rest tussen -1313 en -1758. (totaal + en - geld)

Vermoljoen19 apr 2019, 18:33

2354  Uma
Vermoljoen schreef:Het schema met mingeld kunnen jullie vrijdag of zaterdag verwachten, want ik ben van morgen tot vrijdag op vakantie.
Ik ben net terug van vakantie en ik ben heel druk bezig met alles grondig door te lezen. Hopelijk ben ik klaar voor zondag (en anders doen we gewoon een nachtje door :mrgreen: )
Het volledige schema kunnen jullie dus morgen verwachten.

Frolva19 apr 2019, 20:49

2204
Vermoljoen schreef:Het volledige schema kunnen jullie dus morgen verwachten.
👍🏻

In de voormiddag zou super zijn. 😉

:mrgreen:

Taupe07719 apr 2019, 21:35

767  Yens
Voormiddag?
Binnen 3u is ook goed hoor dan is het al morgen.

Vermoljoen19 apr 2019, 21:39

2354  Uma
Ik zal mijn best doen om het hier in de voormiddag te plaatsen.

Frolva19 apr 2019, 21:56

2204
Neem gerust je tijd, vermoljoen. 😉

Vermoljoen20 apr 2019, 10:26

2354  Uma
Follow The money: na aflevering 6

Afbeelding
Afbeelding
De uitleg:

Choose your avatar: Daar is de te verdienen 5000 volledig verloren gegaan. Axel, Joeri en Bruno hadden 4000 verzameld in deel 2. Zij worden enkel voor deze verloren 1000 in rekening gebracht (samen met het andere team). Het andere team (Bas, Elisabet en Kaat) heeft maar 1000 verzameld en dus 4000 verloren. Kaat heeft echter nog moeite gedaan om die 1000 mee te krijgen, ten koste van haar bezoek. Dus 3000 verdeeld over dit team en 1000 volledig op Elisabet.
Social Media foto's: 1500 verdiend en verdeeld over Kaat, Bas, Elisabet en Joeri. De niet gehaalde 500 verdeeld over Elisabet en Joeri. Kaat en Bas hadden die locatie wel op tijd doorgegeven.
Brommer rijexamen: De te halen bedragen door de lading volledig op Axel en Bruno gezet. Voor deze opdracht waren zij ook afhankelijk van Kaat en Bas. Van de info die ze kregen van Kaat en Bas hebben ze gebruik gemaakt, en deze info kon het resultaat enkel positief beïnvloeden. De beslissing om de boot mee te nemen was een initiatief van Axel en Bruno, en had wel degelijk een negatief resultaat kunnen geven. Dus hiervoor delen Kaat en Bas niet in dit verlies.

Jay-Lo20 apr 2019, 15:49

1690  Sven
Oei, wat doet Elisabet nu? 😲

Vermoljoen20 apr 2019, 15:59

2354  Uma
Op basis van mijn schema is De Mol een vrouw, met Elisabet op kop en dan Kaat. Bas is de grootste verdiener met Joeri op 2. Axel zijn salso zit ook in de min, maar wel dichter bij 0 dan Elisabet en Kaat.
Laatst gewijzigd door Vermoljoen op 20 apr 2019, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Jansen20 apr 2019, 16:09

3423  Yens
Vermoljoen schreef:Op basis van mijn schema is De Mol een vrouw, met Elisabet op kop en dan Kaat. Bas is de grootste verdiener met Bas op 2. Axel zijn salso zit ook in de min, maar wel dichter bij 0 dan Elisabet en Kaat.
Ik neem aan dat je Joeri bedoelt? 😃

Vermoljoen20 apr 2019, 16:14

2354  Uma
Inderdaad, ik heb het al aangepast! Merci om het te laten weten 🙂
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13