Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

nico.ulenaers22 apr 2019, 21:41

 5
Hoi,
Het is mij opgevsllen dat er op verschillende voertuigen ( boten, taxis, soms een auto die een afvaller wegbrengt,...) een cijfer- en letterkombinatie ik verschillende kleuren zeer snel in beeld word gebracht.... kan dat misschien een verborgen tip zijn? Het is me al opgevallen vanaf aflevering 1.
Nog iemand hier die dit gezien heeft???
Gebruikersavatar

Vermoljoen22 apr 2019, 21:47

 2354  Uma
Kan je misschien eens proberen een screenshot te plaatsen? Dan kunnen we zien wat je precies bedoelt. Het kan ook nog altijd gewoon een nummerplaat zijn of zoiets..
Gebruikersavatar

nico.ulenaers22 apr 2019, 21:55

 5
Bruno’s exit (maar daar is al een topic over) en dan waren er nog enkele boten ( ik geloof bij de vissen opdracht) en dan ook nog de boot proef. Als het nummerplaten zouden zijn, zou ik het toch raar vinden dat ook boten `nummerplaten´ hebben.... Wat ook raar is, is dat de cijfers er niet oud uit zien, dus zeer recent ( door de makers van de mol?) erop grkleefd zijn....
kan me niet zo voor de geest halen in welke andere aflevering de cijfer combinaties voorkwamen, maar het komt gewoon duidelijk in beeld, maar telkens zeer vlug zodat je bijna niet kan zien welke combinatie het is.
Gebruikersavatar

Vermoljoen22 apr 2019, 21:59

 2354  Uma
Komt die boot dan maar heel even in beeld of de code zelf? Want als de code even in beeld komt dan is dat met de montage erin gedaan.
Gebruikersavatar

nico.ulenaers22 apr 2019, 22:02

 5
De cijfer-/lettercombinatie.
Ik vind dat het erom gedaan is om ze in beeld te krijgen....
En ook het feit dat ze er redelijk nieuw uitzien op oudere boten/ voertuigen....
Gebruikersavatar

Frolva22 apr 2019, 22:44

 2204
Tja, auto's hebben nummerplaten en boten ... euh ook zoiets. :mrgreen:
'k Heb het ook gezien.
Er kan een tip inzitten (twee seizoenen geleden kwam dit ook vaak ter sprake), maar om dat te achterhalen zal je toch iets verder moeten speuren. 😉
Gebruikersavatar

Cedric22 apr 2019, 22:56

 2834  Uma
nico.ulenaers schreef:Bruno’s exit (maar daar is al een topic over) en dan waren er nog enkele boten ( ik geloof bij de vissen opdracht) en dan ook nog de boot proef. Als het nummerplaten zouden zijn, zou ik het toch raar vinden dat ook boten `nummerplaten´ hebben.... Wat ook raar is, is dat de cijfers er niet oud uit zien, dus zeer recent ( door de makers van de mol?) erop grkleefd zijn....
kan me niet zo voor de geest halen in welke andere aflevering de cijfer combinaties voorkwamen, maar het komt gewoon duidelijk in beeld, maar telkens zeer vlug zodat je bijna niet kan zien welke combinatie het is.
Ik ken er niets van maar zou het nog niet zo raar vinden mochten die boten een soort van nummerplaat hebben?
Geen idee hoe dat hier in België/Europa gebeurt, maar die moeten toch ook ergens geregistreerd worden?

Als ik ooit rijk genoeg ben om een boot te kopen, ik zal het weten te zeggen 😃
Gebruikersavatar

Jansen23 apr 2019, 07:13

 3423  Yens
nico.ulenaers schreef:De cijfer-/lettercombinatie.
Ik vind dat het erom gedaan is om ze in beeld te krijgen....
En ook het feit dat ze er redelijk nieuw uitzien op oudere boten/ voertuigen....
Bedoel je de code op deze boot?

Afbeelding

Zie mijn post hierover: Jansen @ Afl 5 - Tekst op celmuur Bas
Gebruikersavatar

nico.ulenaers23 apr 2019, 20:23

 5
Hoi,

Ja idd, oa deze boot ja. Als je goed kijkt, zie je dat de ’nummerplaat’ en de tekst erg nieuw is tov de boot (denk aan dat die constant in zeewater ligt). Zou het kunnen dat die zeer recent (door de programmamakers van de mol??) zijn aangebracht....
Gebruikersavatar

thomas.e24 apr 2019, 03:18

 91
Op het bootje dat Martijn wegbrengt, staat de cijfercode 235-37197.

Afbeelding

235, 37, 197 zijn de RGB-kleurwaarden voor de kleur Razzle Dazzle Rose: https://www.htmlcsscolor.com/hex/EB25C5

Als Elisabet de mol blijkt te zijn, zal het niet verbazen dat het nummer met die naam – Razzle Dazzle Rose van Camera Obscura – het seizoen afsluit. :albino:
Gebruikersavatar

thomas.e24 apr 2019, 09:38

 91
Dat nummer, Razzle Dazzle Rose, is de afsluiter van de plaat Let’s Get Out of This Country, die start met het nummer Lloyd, I’m Ready to Be Heartbroken. Grappig.
Gebruikersavatar

Paraceta24 apr 2019, 16:23

 717  Sven
nico.ulenaers schreef:Hoi,
Het is mij opgevsllen dat er op verschillende voertuigen ( boten, taxis, soms een auto die een afvaller wegbrengt,...) een cijfer- en letterkombinatie ik verschillende kleuren zeer snel in beeld word gebracht.... kan dat misschien een verborgen tip zijn? Het is me al opgevallen vanaf aflevering 1.
Nog iemand hier die dit gezien heeft???
Je verwijst ook naar auto's, maar dit zijn echt gewoon de nummerplaten die ook op de zijkant van de auto plakken:
Afbeelding
Afbeelding