Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten

chicawah.janssen28 mar 2021, 22:07

8153
@isabelle.DS het lijkt mij evident dat dit niet mocht.
Lennart had gemakkelijk vlak voor de finish wat wijn van zijn ene glas in zijn andere glas kunnen gieten zodat hij toch 1 glas had dat nog genoeg gevuld was, maar dat zal ook wel niet gemogen hebben.

ka.debee28 mar 2021, 22:17

4
Annelotte zei: ik heb ervaring in de horeca, met de plateau lopen kan ik niet, maar ik was vriendelijk. Na een lichte aarzeling zei ze: ik kan het wel. Die aarzeling typisch denkwijze van oei zie dat ze mij niet kiezen. Haar twee glazen na 50m eraf... Raar he... Iedere opdracht heeft ze zo iets wel in petto...

masterveecee28 mar 2021, 22:27

3547  Sven
Trouwens: toch goed gelachen met deze opdracht 😀

Elrond28 mar 2021, 22:29

84  Sven
@ka.debee

Maakt niet veel uit toch of ze haar meteen kiezen? Als ze de mol is, dan zou ze zich wrs niet direct aanbieden, maar eerder nog wat proberen mollen bij het wijnproeven of het druivenpersen en dan kan ze nog haar glazen laten neerkletsen.

Nonline28 mar 2021, 22:32

Molerator  6547  Uma
Ik zou voornamelijk als mol niet na 50 meter uit de opdracht willen liggen 🙂

julie.vantilt28 mar 2021, 22:37

131
Dat dacht ik ook @Nonline , maar je kan in deze opdracht eigenlijk niet echt anderen mollen. Tis eigenlijk een individuele proef dus als haar wijn op is valt er voor haar niet meer veel te mollen daarna.

julie.vantilt28 mar 2021, 22:51

131
Oh ja, dat was ik vergeten. Sven deed in ieder geval ferm zijn best om wel binnen de tijd aan te komen. Heb niet echt iemand super zien uitstellen van de kandidaten die de eliminatie overleefde, toch !

SiMol28 mar 2021, 22:54

264
Enige manier om echt te mollen hier is volgens mij tijds gebonden inderdaad. Ofwel de groep vertragen ofwel net heel snel gaan. Dus daar is Sven dan wel wat verdacht, al sluit ik hem persoonlijk als mol uit.

Er snel uit liggen kan als mol natuurlijk altijd (zelf al wilt die dat niet), een kleine misstap en je glazen vallen.

Het snel opdrinken van de glazen, aangegeven door Jasmien is hier wel wat verdacht. Maar begrijpelijk ook, verleidelijk om te doen als je graag een wijntje drinkt. 😋 Philip volgt Jasmien en drinkt zijn glas ook maar snel leeg, al zal dat voor Philip niet veel invloed hebben denk ik.

Voor de rest kan je ook zoals Lennert maken dat je net onder het streepje uitkomt, maar dat zo nipt passen lijkt me wel moeilijk en dus eerder toeval. Tenzij de mol natuurlijk snel eens de glazen mocht vastnemen en wat wijn weg gieten.
Wie liep er laatst op het einde? Iets waar ik ga op letten in de rewatch.

De glazen op zich waren ook maar €200 per stuk. Dus de mol kan zijn eigen glazen intact houden en proberen de andere te doen morsen. Misschien wist hij/zij wel wat het moeilijkste pad was en stuurde hij/zij de groep via de moeilijkere passages (gladde of losse stenen, ...). Dan zouden we opnieuw bij Sven uitkomen.

Jansen28 mar 2021, 23:03

3423  Yens
@SiMol
Voor de rest kan je ook zoals Lennert maken dat je net onder het streepje uitkomt, maar dat zo nipt passen lijkt me wel moeilijk en dus eerder toeval. Tenzij de mol natuurlijk snel eens de glazen mocht vastnemen en wat wijn weg gieten.

Als dat bij 1 glas zo was, zou het toeval kunnen zijn, maar 2 glazen? Lijkt me toch minder evident.

SiMol28 mar 2021, 23:06

264
@Jansen

Ja, dacht ik ook. Tot in me de bedenking maakte dat de mol mag vals spelen, dus even snel als niemand het ziet glazen nemen en uitgieten (of zelf drinken 😋) tot ze onder streepje zijn.
Zou leuk zijn op te zien in de reveal.

Hugo28 mar 2021, 23:07

7
julie.vantilt schreef: ↑28 mar 2021, 22:51 Oh ja, dat was ik vergeten. Sven deed in ieder geval ferm zijn best om wel binnen de tijd aan te komen. Heb niet echt iemand super zien uitstellen van de kandidaten die de eliminatie overleefde, toch !
Sven was daar ook wel verdacht. Misschien net zijn forte gebruiken als mollenstreek, wetende dat het gros van de kandidaten nooit aan zo een tempo, op zo een parcours, een plateau kunnen vasthouden.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10