Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Beethoven14 mar 2022, 09:45

18  Yens
Op de website van GoPlay staan de kandidaten op omgekeerde alfabetische volgorde Z - A in plaats van A - Z. Dit is toch nooit zo?

masterveecee14 mar 2022, 10:15

3547  Sven
Yens

BEROEP: ACCOUNTMANAGER

LEEFTIJD: 27

Owla 😛

Blijkbaar terug iemand van Kortrijk? Zoals Noah vorig jaar.
Uma

BEROEP: LEERKRACHT

LEEFTIJD: 26

😎😎

lorenzo.dejongh14 mar 2022, 10:22

344  Sven
Beethoven schreef: ↑14 mar 2022, 09:45 Op de website van GoPlay staan de kandidaten op omgekeerde alfabetische volgorde Z - A in plaats van A - Z. Dit is toch nooit zo?
Niets is wat het lijkt 😛

Taupe07714 mar 2022, 11:39

767  Yens
Ziet er weer een leuke en diverse groep uit.
Nu hopen op een goede mol die zoveel mogelijk saboteert en niet te passief is zoals de vorigen en ik ben blij.

happyfello14 mar 2022, 22:21

326  Uma
En er zijn al tips lolllll... De Mol -6 en er zijn al tips, ongetwijfeld is dé gouden tip al gegeven duhhhh

Mola Lisa19 mar 2022, 09:41

328  Uma
In café De Mol zegt GDC dat Sven in Liedekerke woont. Sven zelf zegt in zijn voorstellingsfilmpje dat hij in Denderleeuw woont. De gemeenten grenzen wel aan elkaar maar liggen elk wel in een andere provincie.

Een zeldzaam foutje van GDC of moeten we daar meer achter zoeken ?

chicawah.janssen20 mar 2022, 15:32

8153
Wat kán je er achter zoeken? Ik zou het niet weten.
Tussen Philippe en Liedekerke is er een link en tussen Kroksven en Liedekerke ook, maar wat deze Sven betreft?
Misschien woonde Sven in Denderleeuw ten tijde van zijn sollicitatie en is hij inmiddels verhuisd naar Liedekerke?
Ik vermoed dat GDC even in de war was met Philippe en Kroksven. GDC die zich vergist is quasi onmogelijk, maar het kan.

Mola Lisa20 mar 2022, 18:05

328  Uma
Waarschijnlijk zoek ik het al te ver maar stel dat GDC die Sven kende van bij de opnames in het maïsveld (zoon van eigenaar bv) dan is die verspreking niet zo vreemd. Maar op zich wil dat natuurlijk niets zeggen 🙈. Het kan dus inderdaad gewoon zijn dat Sven ondertussen verhuisd is.

Addow05 apr 2022, 22:18

Molerator  377  Yens
Toen ik bij de eerste aflevering de krollenbol van Manu zag, kwam het even in mij op dat er tijdens de proef in het maïsveld ook zo iemand met dezelfde postuur, hetzelfde haar (onder de helm) en dezelfde huidskleur bij de aanvallers zat. Zij was echter niet verder dan de molboekjes geraakt toen. Toch blijf ik tot vandaag nog twijfelen... hebben ze Manu ook opgepikt, net zoals Philippe?

Afbeelding
Afbeelding

bar.ra05 apr 2022, 22:28

17  Sven
Toen ik bij de eerste aflevering de krollenbol van Manu zag, kwam het even in mij op dat er tijdens de proef in het maïsveld ook zo iemand met dezelfde postuur, hetzelfde haar (onder de helm) en dezelfde huidskleur bij de aanvallers zat. Zij was echter niet verder dan de molboekjes geraakt toen. Toch blijf ik tot vandaag nog twijfelen... hebben ze Manu ook opgepikt, net zoals Philippe?
Dat zou wel fantastisch zijn! 🕵🏻‍♂️

masterveecee06 apr 2022, 06:12

3547  Sven
Addow schreef: ↑05 apr 2022, 22:18 Toen ik bij de eerste aflevering de krollenbol van Manu zag, kwam het even in mij op dat er tijdens de proef in het maïsveld ook zo iemand met dezelfde postuur, hetzelfde haar (onder de helm) en dezelfde huidskleur bij de aanvallers zat. Zij was echter niet verder dan de molboekjes geraakt toen. Toch blijf ik tot vandaag nog twijfelen... hebben ze Manu ook opgepikt, net zoals Philippe?

Afbeelding
Afbeelding
Zouden ze dit dan niet ook gezegd hebben? Welke reden zouden ze hebben om dit niet te doen?