magali.dereu schreef: ↑04 apr 2022, 13:42 Ik wil me kei graag aanmelden voor een opname van Café De MolMagali is de mol!
The hunter schreef: ↑04 apr 2022, 16:43 Ik vind het vooral jammer dat er geen kandidaten van vroeger meer aan het woord komen, maar enkel de zes "kenners" die toch allemaal maar in hun eigen tunnel blijven zitten.Ik deel je mening. Op de koop toe werken de meeste van die kenners op mijn zenuwen, vooral als ze plat spreken. En Emanuelle verkeerd uitspreken is toch ook not done als je daar zit.
Dennis Xhaët doet het zeer goed, maar ik vond het toch leuker met Gilles VB.
masterveecee schreef: ↑04 apr 2022, 15:48 Gevonden via de zoekfunctieMolwout, ja die was het!
Molwout blijkbaar (kan niet @-en...)
viewtopic.php?p=87041#p87041
Maar!
viewtopic.php?p=91835#p91835
@magali.dereu heeft daar al eens gezet![]()
Check de "opdrachten" in het topic![]()
En trouwens, de openstaande vraag viewtopic.php?p=92659#p92659 is wsl nu ook opgelost
masterveecee schreef: ↑04 apr 2022, 10:34 Ik vind het jammer dat in café de mol er geen screenshots meer passeren van ons forum, of zelfs van de FB pagina van onze vriend.Mis ik ook allemaal! Het is zo saai nu met die BV's waarvan een aantal alles zou doen om in het middelpunt van de belangstelling te staan.
Dat mis ik wel dit jaar.
Of zelfs onze @Davy die vorige keren ook wel eens durfde passeren op de buis....