Ik dacht misschien dat de stem effectief van 1 van de kandidaten was... Als iemand kan ontcijferen wiens stem het is, kan ons dit misschien verder helpen.
Het is trouwens goed gevonden van de letters. Hierin moet sowieso een hint inzitten
filiep.portugees schreef: ↑02 apr 2022, 10:40 Waarom is dat nu plots "vervalsen" en heb je het over "integriteit", "knoeien"?Ik heb het over het feit dat er hier dingen worden gezegd als:
Dat zijn toch zware woorden voor een programma waar het spel net om bedriegen en misleiden gaat?
Niemand zou verontwaardigd zijn mocht de andere stem blijken die te zijn van een BV, een ex-mol, etc.
Dat zouden de kijkers gewoon leuk vinden, denk ik.
Ik zou mij in elk geval niet bedrogen vinden mocht het zo zijn.
Er is bij mijn weten ook geen regel die zegt dat de interviewer per se iemand van de productie moet zijn.
zeker mogelijk dat de stem is vervormd waardoor dus ook de zinnen kunnen veranderenIk ga er 100% vanuit dat dit zinnen zijn die de Mol werkelijk heeft uitgesproken. Verder zie ik ook niet in wat de meerwaarde zou zijn van een ex-Mol/BV die tekst inspreekt? Ik snap gewoon niet wat jullie trachten te bewijzen door wantrouwig te zijn. Tenzij er een hint in verstopt zou zitten (wat me niet echt plausibel lijkt op dit moment), zie ik geen enkele reden om er niet vanuit te gaan dat dit een gesprek is tussen de Mol en een productiemedewerker.
paraceta schreef:Ik ga er 100% vanuit dat dit zinnen zijn die de Mol werkelijk heeft uitgesproken.Ja, dat denk ik ook wel, de vervormde stem is die van de Mol, en ik kan door te spelen met pitch, tempo, etc. daar geen andere tekst uithalen.
paraceta schreef:Verder zie ik ook niet in wat de meerwaarde zou zijn van een ex-Mol/BV die tekst inspreekt?Een beetje hetzelfde als dat Gilles van Bouwel en Magda Ral persoonlijk de molkandidaten aan de tand voelen.
paraceta schreef:Tenzij er een hint in verstopt zou zitten (wat me niet echt plausibel lijkt op dit moment), zie ik geen enkele reden om er niet vanuit te gaan dat dit een gesprek is tussen de Mol en een productiemedewerker.En waarom zou daar geen hint kunnen inzitten?
Annie.delen schreef:Met logisch redeneren en intuitie kan je de mol niet vinden. Voor mij toch de opzet van het spel.We zijn geen concurrenten, Annie, we zoeken hier samen naar de Mol.
Ik kan niet vertraagd afspelen, stemmen filteren......
Wel beste vrienden met mijn methode kan je SOMS ook de mol vinden.