Ik blijf me afvragen waarom ze dit jaar langer wachten dan afgelopen jaar. Waarom de lijn van de voorbije 2 seizoenen niet doortrekken en starten in de eerste helft van maart? De kijkcijfers en alle andere zaken waren afgelopen 2 jaar toch zeer goed? Er staan alleen maar herhalingen gepland op zondagavond én ze zijn dit jaar vroeger vertrokken. Ik denk dus dat ik de reden hiervan toch bij Big Brother leg. Ik vermoed dat ze hadden ingeschat dat Big Brother veel kijkcijfers zou trekken en ze dus liever overlapping met De Mol zoveel mogelijk wilden beperken, ook al wordt het op een andere dag uitgezonden?
Ik acht de kans dat ze 21 maart starten nu toch weer kleiner omdat er tussen de start van de campagne en de eerste aflevering altijd ongeveer een maand zat. Of ze moeten de campagne dit jaar willen inkorten. Gilles De Coster was hier gisteren op het forum te vinden, dus ik vermoed nu dat we de komende week meer krijgen te horen en ze op 28 maart starten (en zo zit ik na 14 en 21 maart al aan mijn derde vermoeden en denk ik al 20 dagen lang dat de campagne gaat beginnen

).