Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Waeldwann02 mei 2021, 23:42

46  Sven
En ik maar denken dat Lennart vorige week als mol een oscar-nominatie verdiende voor zijn "misnoegde kandidaat" vertolking.
Ziet er nu misschien naar uit dat hij Philip de mol wou exposen voor tienduizend euro.
Als dat zo is dan heeft Sven kandidaten en publiek goed liggen. Laagste groepspot ooit en tot de slotaflevering helemaal buiten verdenking.
Beste mol ever dan. Echt een baas. Nu nog een onthulling via een bungee sprong of iets dergelijks. Ultieme "ik heb helemaal geen hoogtevrees" middelvinger 😂
Ik weet nog dat we jaren geleden moesten gniffelen om dutske Niki die zelfs in de finale geen enkel benul had. Vanavond zijn we allemaal een beetje dutske Niki denk ik 😜
Laatst gewijzigd door Waeldwann op 02 mei 2021, 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.

masterveecee02 mei 2021, 23:50

3547  Sven
JBB schreef: ↑02 mei 2021, 23:40 ...
Nog iets: vond er nog iemand het gek dan Annelotte zo gewoon eventjes zegt tegen die 2 anderen dat ze in shock is en "dat zij dat waarschijnlijk ook zijn"? Beetje vreemd om dat zo vrijuit te zeggen...
Dit hé:
Afbeelding

Het rare is dat Sven zo "Wat?" vraagt, en Annelotte wel nog een "Nee, sorry" zegt. Denk dat ze beseft dat ze zich voorbij heeft geproken...

astridm02 mei 2021, 23:51

287
Aan iedereen die nu ineens weet wie wel de mol is: Een aantal jaar geleden was er in Nederland een kandidaat die het hele spel op de verkeerde mol gezeten heeft, tot in de finale toe.

JBB02 mei 2021, 23:54

439  Uma
Ook goed opgemerkt, inderdaad @masterveecee , dat ze ook nog even zegt "nee sorry" en dan dat gezicht erbij...

Annelotte sluit ik echt wel uit als mol, om meerdere redenen.

In jouw gif'je vind ik vooral Lennart zijn reactie precies geacteerd. Handen ook mooi voor zijn mond, klein lachje op zijn gezicht alsof hij denkt: "Dommeriken!"

masterveecee02 mei 2021, 23:55

3547  Sven
Vooral de handen aan het gezicht van "rustig Lenny, rustig...."

pieter-jan.demoor02 mei 2021, 23:56

3  Yens
astridm schreef: ↑02 mei 2021, 23:51 Aan iedereen die nu ineens weet wie wel de mol is: Een aantal jaar geleden was er in Nederland een kandidaat die het hele spel op de verkeerde mol gezeten heeft, tot in de finale toe.
Net als Bart vorig jaar...

Mollenjager-DT02 mei 2021, 23:57

767  Yens
@pieter-jan.demoor Bart wist in de finale wel al wie de mol was. Hij was gewisseld na de vuurwerkproef waarbij hij oorspronkelijk het rode scherm had.

SamL02 mei 2021, 23:59

37  Yens
JBB schreef: ↑02 mei 2021, 23:40 Nog iets: vond er nog iemand het gek dan Annelotte zo gewoon eventjes zegt tegen die 2 anderen dat ze in shock is en "dat zij dat waarschijnlijk ook zijn"? Beetje vreemd om dat zo vrijuit te zeggen...
Jup, het zoveelste overdreven reactie-moment. Haar reacties voelen voor mij al heel lang totaal kiet oprecht aan. Alsof ze constant heel hard wil benadrukken hoe een normale kandidate ze wel niet is en hoe onverwacht alles wel niet komt.
Ze is en blijft mijn mol, met Sven op 2.

Waeldwann03 mei 2021, 00:02

46  Sven
masterveecee schreef: ↑02 mei 2021, 23:50 Dit hé:
Afbeelding

Het rare is dat Sven zo "Wat?" vraagt, en Annelotte wel nog een "Nee, sorry" zegt. Denk dat ze beseft dat ze zich voorbij heeft geproken...
Heel zeker dit.
Maar ook niet uit het oog verliezen dat er vandaag twee keer werd uitgesproken dat de neuzen in dezelfde richting stonden wat verdenking betreft. Die mensen trekken twee weken met mekaar op en weten in het eindstadium toch wel min of meer wie er op wie zit.
Vorige week en deze week viel het ook ontzettend op dat de drie finalisten Philip maar tot een bepaald punt toelieten in hun groepje. Het wantrouwen droop er echt vanaf.

Lodewijk03 mei 2021, 00:06

146
masterveecee schreef: ↑02 mei 2021, 23:50 Dit hé:
Afbeelding

Het valt vooral op dat Sven "Wa?" zegt, zich realiserend dat hij én Annelotte ernaast zaten. Lennart steekt zich precies wat weg. Alhoewel ik Sven nog steeds verdenk 😅

Cadfael03 mei 2021, 00:49

229  Uma
Even 2 bedenkingen hierbij:

- Velen zeggen dat de mol nu wel een man moet zijn. Als Philip op bijvoorbeeld Sven zat, dan had iedereen de vraag man/vrouw gewoon fout. Je kan hier dus niets uit afleiden. Daarnaast zijn er 20 vragen en we weten niet juist wat er allemaal gevraagd is.

- Philip zegt daarnaast al heel het seizoen dat hij zeker is van zijn mol en dat hij al all-in is gegaan. De andere kandidaten leken voordien te spreiden en zijn nu pas all-in gegaan. Kandidaten die vroeger op één persoon gingen lagen er dan ook direct uit. De hint ligt dus in de molverdachte van Philip. Deze persoon heeft de echte mol voor Philip gedurende heel het seizoen gecoverd, waardoor hij er elke week in bleef. Alleen in de vragenlijst vandaag had Philip meer gemeen met de mol dan zijn molverdachte. Direct naar Sven wijzen, omdat Philip er veel mee heeft samengewerkt, is dus een foute redenering.

Isinietdoor03 mei 2021, 01:13

21
JBB schreef: ↑02 mei 2021, 23:40 Lennart Lennart Lennart... zonder die 10.000 euro van vorige aflevering was ik zeker geweest van mijn mol 😂
Annelotte blijft zo hard best doen en zoveel geld binnenrijven.
Sven is zeker nog een optie, maar dan is het echt een geweldige acteur. Die reactie wanneer Philip een rood scherm krijgt zag er zó oprecht uit.

Inderdaad, ik zit hier al vanaf aflevering 2 of 3 te schrijven dat Philip nooit ofte nimmer de mol kan zijn...
De echte mol zat dus blijkbaar 'in een zetel' dit seizoen omdat iedereen altijd naar Philip keek. Jammer voor Philip wel, als de rest jou verdenkt heb je toch een serieus voordeel, maar blijkbaar zat hij er dan toch al vrij lang naast...

Nog iets: vond er nog iemand het gek dan Annelotte zo gewoon eventjes zegt tegen die 2 anderen dat ze in shock is en "dat zij dat waarschijnlijk ook zijn"? Beetje vreemd om dat zo vrijuit te zeggen...
Annelotte heeft niet echt meer geld binnengehaald dan de rest deze aflevering, buiten de 1.500 euro, waar Philip zijn pasvraag verliest, maar dat was samen met Sven en Lennart. Daar is het enkel Sven die zijn best doet om de woorden niet te raden.

Lennart valt af door zijn 10.000 euro van vorige week. Sven zat ook aan 7.600 euro, maar die kan op de hoogte geweest zijn van het hogere bod. Sven en Annelotte zitten niet zover van elkaar wat opbrengsten betreft. Philip ook, maar die was zelf hard aan het mollen.

Wat de reactie van Annelotte betreft is het inderdaad erg vreemd, en vrij dom indien zij niet de mol is. Indien ze echter de mol is en die andere 2 op Philip zaten is het fantastisch 🙂
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 12