Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

christophe.boulenger02 mei 2021, 22:39

 5  Emanuelle
Opnieuw, hoe WEET je dat?
M.i. heb je hier wiskundig 66,66% kans dat het een man is ...

Je gaat all-in op Philip, die gaat naar huis. Het enige dat je dan weet is dat hij het niet is, toch?
Cedric schreef: 02 mei 2021, 22:36 Herinner u het Vietnamjaar.
Kaat had alles ingezet op Eva. Eva viel af, Kaat bleef. Resultaat: Kaat wist dat de Mol een vrouw was, want anders was zijzelf moeten afvallen. Zo wist Kaat dat Elisabet de Mol moest zijn.
Laatst gewijzigd door christophe.boulenger op 02 mei 2021, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Wielewaal02 mei 2021, 22:41

 55  Uma
magali.dereu schreef: 02 mei 2021, 22:21 Dit:
Afbeelding
Ik verdenk ook Sven maar ben niet mee hoe deze stelling daar het bewijs van is.
Ze hebben alles op Philip ingezet en als het Sven is, hebben ze met deze vraag er dus 1 juist. Met de pasvraag 2.

Dan nog zit Philip op de verkeerde mol anders had die er wel meer dan 2 juist gehad.

Dus of ze die vraag nu juist of fout hadden, verandert toch niks aan de uitslag?
Gebruikersavatar

wendy.absillis02 mei 2021, 22:43

 3  Yens
Als Philip wel op de juiste mol zat, zou hij niet zijn afgevallen. Ik denk dus dat we moeten concluderen dat hij fout zat. En, ik zag wel altijd Philip en Sven kiezen om bij elkaar te zitten. Philip verdacht Sven.
Philip valt af 👉🏻 dus Sven is geen mol.

En daarnaast:
Kijk eens naar reacties op einde. Je beseft: dju,ik zat op verkeerde mol. Je reageert in schok. Je bent dus ff stil. Maar wie reageert dan: ik ben "waarschijnlijk " niet enige in choque? Hoezo, niet als enige, Annelotte weet je meer? Dan nog met lachje erachter...
Gebruikersavatar

christophe.boulenger02 mei 2021, 22:44

 5  Emanuelle
Dit laatste kan ik wel eerder volgen.
Stel dat Sven de mol is , en jij verdenkt Philip.
Die 2 hebben bijna elke opdracht samen gedaan...
'waar zat de mol, in de hangar of in het vliegtuig?'
-'das de hangar! Want daar zat Philip!'

Antwoord juist, hoewel je redenering fout is...
Gebruikersavatar

Cadfael02 mei 2021, 22:46

 229  Uma
Cedric schreef: 02 mei 2021, 22:36 Herinner u het Vietnamjaar.
Kaat had alles ingezet op Eva. Eva viel af, Kaat bleef. Resultaat: Kaat wist dat de Mol een vrouw was, want anders was zijzelf moeten afvallen. Zo wist Kaat dat Elisabet de Mol moest zijn.
Ze wist dat Eva de mol had gecoverd, maar dat kan ook met andere vragen. Er worden namelijk 20 vragen gesteld. Denk aan Christian die er lang in bleef door vol op Bart te gaan, terwijl de mol een vrouw was.
Gebruikersavatar

eva.timmermans02 mei 2021, 22:47

 21
Ik vind het verkeerd te denken dat het sowieso Sven is...het kan zijn dat het zowel Lennart als Annelotte zijn. Als de kandidaten telkens het snelst hebben ingevuld (iedereen op de foute mol...en verkeerde antwoorden). Of gewoon ook toevallig telkens een antwoord meer juist. Als Sven de mol was vind ik paar zaken vreemd: bij de vogeltjes dans Philip niet vertrouwen en door blijven dansen; toch zijn best doen bij de bikersproef, een mol met hoogtevrees doet dat dan niet om te vermijden in de lucht te hangen; een mol die allergisch is voor honden maar wel een Isidoor moet aanleren en kiezen voor de hondenproef wetende wat de proef is; met volle glazen en op tijd aankomen bij de oberbrigade...Philip zat op Sven denk ik. Ook met de start van het molsprookje bij de start vandaag werden enkel proeven aangehaald waar zowel afvaller als Lennart in zat...Ik zat in de Sven tunnel maar hij deed teveel zaken die hem tegenspreken als mol
Gebruikersavatar

Cools02 mei 2021, 22:49

 9  Uma
Amai, ik ben er echt niet goed van. Hoe zot is deze plottwist?! Echt zalig hoe het in beeld werd gebracht ook in de montage. Ik begrijp de kandidaten ook écht wel. Philip heeft, laat ons zeggen, meer dan één keer serieus gemold, hoogstwaarschijnlijk intentioneel.

Stel u voor dat Philip een groen scherm had gekregen (als hij bijvoorbeeld wél een pasvraag had gehad)... Dan had de ene finalist alles ingezet op Philip en Philip op de andere finalist, want hij is sowieso ook verkeerd... Het had een finale kunnen zijn zonder verdiende winnaar, vermits de twee finalisten fout waren geweest.... Jongens jongens jongens... Mijn hart kan dit niet aan. 😂
Gebruikersavatar

Cat_Cl02 mei 2021, 23:03

 38  Philippe
Idd weer super in beeld gebracht ook. Ik vroeg me al af hoe het kwam dat de kandidaten precies meer verbaasd dan anders reageerden op het rode scherm van Phillip, en dan zie je erna zo fijntjes dat ze allemaal all-in gingen op Phillip (één van hen is uiteraard wel de mol en liegt dus). Dat had ik niet zien komen, geniaal!
Gebruikersavatar

SamL02 mei 2021, 23:14

 37  Yens
Wat ik hier vooral van onthoud, is dat hieruit nog eens blijkt dat de perceptie bij wie 24/7 bij de groep is gigantisch kan verschillen van deze van de kijker voor zijn tv. Heel weinig kijkers verdachten Philip, en daar zaten 2 kandidaten die zo ver geraakt zijn en volgens mij toch geen domme mensen zijn helemaal op hem.
Gebruikersavatar

Cedric02 mei 2021, 23:16

 2834  Uma
SamL schreef: 02 mei 2021, 23:14 Wat ik hier vooral van onthoud, is dat hieruit nog eens blijkt dat de perceptie bij wie 24/7 bij de groep is gigantisch kan verschillen van deze van de kijker voor zijn tv. Heel weinig kijkers verdachten Philip, en daar zaten 2 kandidaten die zo ver geraakt zijn en volgens mij toch geen domme mensen zijn helemaal op hem.
Dat is inderdaad iets zots om te beseffen.. Hoe groot kan het verschil zijn tussen dit avontuur "echt" meemaken en dit op tv zien..
Geweldig interessant gegeven eigenlijk.
Gebruikersavatar

JBB02 mei 2021, 23:38

 439  Uma
Lennart Lennart Lennart... zonder die 10.000 euro van vorige aflevering was ik zeker geweest van mijn mol 😂
Annelotte blijft zo hard best doen en zoveel geld binnenrijven.
Sven is zeker nog een optie, maar dan is het echt een geweldige acteur. Die reactie wanneer Philip een rood scherm krijgt zag er zó oprecht uit.
SamL schreef: 02 mei 2021, 23:14 Wat ik hier vooral van onthoud, is dat hieruit nog eens blijkt dat de perceptie bij wie 24/7 bij de groep is gigantisch kan verschillen van deze van de kijker voor zijn tv. Heel weinig kijkers verdachten Philip, en daar zaten 2 kandidaten die zo ver geraakt zijn en volgens mij toch geen domme mensen zijn helemaal op hem.
Inderdaad, ik zit hier al vanaf aflevering 2 of 3 te schrijven dat Philip nooit ofte nimmer de mol kan zijn...
De echte mol zat dus blijkbaar 'in een zetel' dit seizoen omdat iedereen altijd naar Philip keek. Jammer voor Philip wel, als de rest jou verdenkt heb je toch een serieus voordeel, maar blijkbaar zat hij er dan toch al vrij lang naast...

Nog iets: vond er nog iemand het gek dan Annelotte zo gewoon eventjes zegt tegen die 2 anderen dat ze in shock is en "dat zij dat waarschijnlijk ook zijn"? Beetje vreemd om dat zo vrijuit te zeggen...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12