remcotorken schreef:Heb je toevallig links naar de eventuele hints die je hierboven vermeldde? Het bordje van de bungalow, de bungeesprong (hier ben ik zeer benieuwd naar want ik zou hier een mogelijke link in kunnen zien), de A, de LOW.Al die zaken zijn toch al een tijdje gekend en kan je hier op forum terugvinden.
Eigenlijk bijna alles wat je aanhaalde.![]()
Ps: ik vergat de kleuren, waar kan ik de verwijzing naar de kleuren terugvinden?
remcotorken schreef:Heb je toevallig links naar de eventuele hints die je hierboven vermeldde? Het bordje van de bungalow, de bungeesprong (hier ben ik zeer benieuwd naar want ik zou hier een mogelijke link in kunnen zien), de A, de LOW.chicawah.janssen @ Afl 4 - Hangslot A I M O L
Eigenlijk bijna alles wat je aanhaalde.![]()
Ps: ik vergat de kleuren, waar kan ik de verwijzing naar de kleuren terugvinden?
MolWout schreef:Waren er ook geen fouten soms in de ondertiteling zoals iemand al eens eerder heeft aangekondigd?Die extra n, en ook in aflevering 1. Gilles zegt tegen de groep dat de mensen die een misschienscherm kregen hun COOL moesten bewaren. COOL moet KOEL zijn.
chicawah.janssen schreef:Ik denk niet dat dit een fout is. De uitdrukking is "je cool bewaren" en niet "je koel bewaren".Klopt: ofwel gebruiken je de Engelse term, ofwel de Nederlandse uitdrukking : je kalmte bewaren (en niet koelte bewaren).
annie.delen schreef:Misschien is de 3 in 2 gewijzigd omdat de mol liever opdracht 2 had gedaan.Volgens mij lag de volgorde van de opdrachten vast; voor ze aan het boogschieten (opdracht 3) beginnen moeten ze eerst een beklimming doen.
Wie verdeelde de deelnemers over de proeven en wie was nog kandidaat voor opdracht 2?
Ik weet het niet meer.
annie.delen schreef:Wat ik wel weet is dat Kaat in het bestuur van de KLJ zit.Bas heeft bij de scouts gezeten. Ik denk dat die meer survival doen dan de KLJ .
Deze opdrachten kunnen dus ook naar haar wijzen.
Frolva schreef:Volgens mij lag de volgorde van de opdrachten vast; voor ze aan het boogschieten (opdracht 3) beginnen moeten ze eerst een beklimming doen.Opdracht 2 ging "automatisch" naar Axel omdat ze ervan uitgingen dat een piloot verstand heeft van oriëntatie.
chicawah.janssen schreef:Bas heeft bij de scouts gezeten. Ik denk dat die meer survival doen dan de KLJ .Niet persé, hangt eerder af van de groep/leiding en hoe zij de activiteiten opstellen.