Maar later zal ik mijn verdachten verder verkleinen.
Bij de aankondiging van GDC "niemand is zeker van zijn plek" Antwoordde Jasmien met: "Ik wist het he " veel te oprecht en in het spel dat zij totaal al uitgesloten is als mol.
Bij de winst van Noah, zei Jens tegen Noah: "Zeker welkom" wat aangeeft dat Jens de mol zeker niet was en dus automatisch Noah ook enkel een kandidaat is. Als je als mol uw positie verliest ga je niet de nieuwe mol gaan verwelkomen...
1. De Mol weet dat hij de (nog niet)mol moet zien te verslaan om zelf de mol te blijven. Dus de mol moet in een positie staan waar hij/zij zelf zijn tegenspe(e)l(st)er kan verslaan.
- Phillip stond achter Demi om naar het platform te richten (geen goede positie om mol te willen blijven)
- Samina had enkel de walkietalkie vast. (kan je als mol ook niets gaan betekenen)
Bij de knuffel opdracht was Dami super en oprecht blij dat er geld in de pot kwam en het is ook een heel lief oprecht meisje dus haar schrap ik ook als mol.
Dan op het einde van de aflevering, bij het filmpje van drie weken voor de aanvang van de mol.
Toen was Annelotte haar reactie echt zo neig met geluid en hand voor de mond en haar helemaal strekken van verbazing. Kan zij voor mij ook de mol zeker niet zijn.
Dus ik heb na aflevering 1 met 100% geelimineerd als mol:
- Jasmien
- Samina
- Noah en Jens
- Dami
- Annelotte
- Philip
Dus mijn hoofdverdachten in mijn persoonlijke volgorde zijn dus:
1. Kevin (Bij het laatste filmpje van 3 weken voor vertrek werd hij plots heel enthousiast, alsof hij een leuker herinnering zag)
2. Katrien (zij is gewoon misterieus en kan haar moeilijk inschaaten ze schiet ook direct 2 pijlen raak, misschien geoefend)
3. Lennert (bij de 1ste en 2de eliminatie bracht hij iets te veel emotie als zijn zijn naam nog niet genoemd werd, dit kwam voor mij fake over)
4. Sven (die jongen is echt moeilijk in te schatten. Ofwel is het echt een rare kerel of echt een slechte mol.
Ik focus mij vanaf volgende week op Kevin, Katrien en Lennert. Maar als ik vandaag 1 Mol moet zeggen, zeg ik Kevin is de mol!
charline.steuckers schreef: ↑21 mar 2021, 20:53 Ben wel benieuwd eigenlijk hoe dat zit... is de nieuwe persoon sowieso NIET de mol? Beetje zoals Hans indertijd die uit het spel was en toch na enkele afleveringen terug kwam?Inderdaad niet de mol, Toen Noah zich voorstelde zei Jens meteen tegen hem: "Zeker welkom" Ik denk niet dat je dat zou zeggen als je je plek als mol juist bent kwijtgeraakt