Jammer wel dat ze geen Oktoberfest hebben kunnen meepikken waarschijnlijk; dat zou ook mooie tv hebben opgeleverd
jelle.rylant schreef:ik had de Wikipedia pagina is bekeken van de kerk en datums enzo. zoals je weet kan je helemaal zelf de pagian invullen. je kan ook de accounts zien en hoeveel procent ze hebben ingevuld in de pagina. Spijtig genoeg kan je niet zien welke tekens ze hebben ingevuld op de pagina maar is dus een raar account lijken op coördinaten ofzo...Je kan via deze link gaan kijken waar die coördinaten vandaan komen.
jelle.rylant schreef: ↑03 jan 2021, 10:03 ik had de Wikipedia pagina is bekeken van de kerk en datums enzo. zoals je weet kan je helemaal zelf de pagian invullen. je kan ook de accounts zien en hoeveel procent ze hebben ingevuld in de pagina. Spijtig genoeg kan je niet zien welke tekens ze hebben ingevuld op de pagina maar is dus een raar account lijken op coördinaten ofzo.Bedoel je "132.199.136.242", dat is een ip adres. Als je het ip adres traceert kom je uit in de stad "Neutraubling". En het ip adres is gekoppeld aan "Universitaet Regensburg". Ik zou hier dus persoonlijk niet veel achter zoeken.
Ik ga gewoon zeggen wat ik ben tegenkomen van alle jaartallen is er maar 1 jaartal dat een datum kan zijn en dat 1704 . maar dat lijkt me redelijk laat in de dezelfde zin staat ook een naam en dat is de deze.
en ik vond het wat raar want dat was de 1 ste officiële pastoor van de kerk . maar de naam klinkt niet echt Grieks terwijl dit wel in 18de eeuw is . en toen waren de namen nog traditioneel.
de naam Johann Daller is dus de naam waarover het gaat. ik heb is nagedacht en dit kan een anagram zijn voor hollander jan . Dus ik weet niet wat dit betekent of het zelf iets betekent. Wat denken jullie erover?
Waarschijnlijk heb ik dit ook in de foute topic geplaatst![]()
koen.willen schreef: ↑28 jan 2021, 18:58 'Hier staan we dan' - Aldus Gilles De Coster!Ook tijdstip 6:50 gaat over de mol.
BRON