Berichten rond De Mol 2021 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

dustin.debusscher04 mar 2021, 16:33

24
dat is het teken dat op de achtergrond stond bij de wieisgilles.be opdracht

isabelle.DS04 mar 2021, 16:39

50
Misschien vonden ze dat ze reservekandidaten moesten hebben voor het geval er iemand positief testte op Covid. En dan hebben ze er zo een twist aan gegeven en een nieuw concept uitgewerkt , je weet nooit met die mannen. Ik kijk er in elk geval enorm naar uit!

Rob100104 mar 2021, 16:46

7
Wauw, zo spannend! Ik kan niet wachten tot de eerste aflevering begint

Jansen04 mar 2021, 16:54

3423  Yens
Nog een bedenking: als we uit gaan van @Mer28 zijn idee, dat je een 1-op-1 proef krijgt die bepaalt wie er doorgaat, dan kan het toch niet anders dat de 2 gekozen mollen tegen mekaar moeten uitkomen? Want anders loop je het risico dat beide mollen er uit liggen. Zal wel interessant zijn om de duels in het oog te houden om onderscheiden te kunnen maken.

tom.poortman04 mar 2021, 16:56

10
Er zijn dus 2 teams voorgesteld in mijn ogen. Team groen met mol en team oranje met mol. We gaan er steeds van uit dat ze het mano a mano tegen elkaar gaan moeten opnemen. (Nummer 1 van team groen tegen nummer 1 van team oranje)
Maar wat als het nu eens letterlijk een team opdracht is tegen elkaar? Dan is ook letterlijk niemand zeker van zijn plek...en ben je zeker dat er 1 mol meegaat en geen 2 of 0...
Dit zorgt er ook voor dat de mol wel moet werken voor de groep in de eerste opdracht, anders mag die ook naar huis.

isabelle.DS04 mar 2021, 16:59

50
@tom.poortman Dat is een heel interessante denkpiste! 2 teams, de teams komen tegen elkaar uit en een volledig team ligt eruit! En zoals je zegt, dan moeten ze echt allemaal samenwerken, mol inclusief!
Laatst gewijzigd door isabelle.DS op 04 mar 2021, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.

JBB04 mar 2021, 17:00

439  Uma
Start van de lente, start van de mol. Laat maar komen!
Ik mag aangezien ik in het buitenland verblijf waarschijnlijk wel weer op zoek naar manieren om de afleveringen te bekijken. Vorig jaar lukte het helaas niet via de officiële site van vier... ("deze video is niet beschikbaar in het buitenland" 🙄 )
koen.willen schreef: ↑04 mar 2021, 16:27 Hier de afbeelding rechtstreeks uit de sitecode gehaald!
Afbeelding
Ja dat is dus duidelijk een man he. De mol is dit jaar een man!

💩

Mollenjager-DT04 mar 2021, 17:01

767  Yens
Ik ben wel benieuwd of ze de 2 mogelijke mollen dan al op voorhand op de hoogte gebracht hebben van het feit dat ze nog niet zeker zijn van hun plek.

masterveecee04 mar 2021, 17:02

3547  Sven
Hoe dom zijn wij!!!

Artikel op de site:
https://www.goplay.be/de-mol/de-mol-kee ... n-de-lente

"De Mol keert terug in de lente"

Start nieuw seizoen: 21/03. De start van de lente...
🤨😎😉

--------------

rucogo schreef: ↑04 mar 2021, 16:16 Die cijfers op hun rug
Afbeelding
zou dat al voor het eerste spel zijn?
Moest er toch iemand willen iets mee doen: de volgorde van de nr's 😃

Afbeelding

koen.willen04 mar 2021, 17:20

187  Uma
Alle berichten even aan de kant alle credits naar Gilles De Coster en heel het team voor en achter de schermen voor nu al een spectaculaire en legendarische start van De Mol. En dat in coronatijden, niet simpel! Ik spreek uit naam van alle fans dat we nu al trots zijn op jullie!
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 24