masterveecee schreef: ↑04 mar 2021, 17:14Misschien een telefoonnummer?
Moest er toch iemand willen iets mee doen: de volgorde van de nr's![]()
![]()
masterveecee schreef: ↑04 mar 2021, 17:14 Hoe dom zijn wij!!!Nummers 1 en 5 zijn volgens mij Daft Punk. Die hebben net een punt gezet achter hun carrière.
Artikel op de site:
https://www.goplay.be/de-mol/de-mol-kee ... n-de-lente
"De Mol keert terug in de lente"
Start nieuw seizoen: 21/03. De start van de lente...
--------------
Moest er toch iemand willen iets mee doen: de volgorde van de nr's![]()
![]()
Jay-Lo schreef: ↑04 mar 2021, 17:39 Zou er op 14/3 een extra aflevering zijn waarbij we zien welke 10 kandidaten het gehaald hebben? Door middel van een selectieproef bvb, waar beide groepen een opdracht doen en er dan wordt uitgemaakt welke kandidaten definitief afreizen naar Duitsland. Dat zou ook in België al kunnen. Iemand ergens gevonden waar die graancirkel ligt? En daarna dan starten in Duitsland met de uitverkorenen.Bedacht het me ook net, het zou dan toch ook wel onrechtvaardig zijn ten opzichte van de kandidaat die tegen de mol wordt gezet. Die krijgt dan toch nooit een eerlijke kans? Moet wel heel erg zijn als je dan achteraf te weten komt dat je tegen de mol gespeeld hebt en je er sowieso uitlag.
de selectie is dan groep tegen groep, en niet kandidaat tegen kandidaat. De kandidaat die tegen de mol uitkomt zou anders wel gejost zijn, en mol tegen mol denk ik ook niet, aangezien de andere mol dan al weet wie de mol is.